משפט

יאיר נתניהו מסתבך בענק: למי ישלם 130,000 שקל פיצוי?

שופט בית משפט השלום בכפר סבא רונן פלג קיבל את תביעת לשון הרע של דנה כשדי פעילת כחול לבן נגד בנו של רה"מ יאיר נתניהו מצד כשדי שתבעה אותו בגין שני ציוצים ב-2020 שלפיהם טען למערכת יחסים אינטימית בין התובעת לבין גנץ
מערכת ice |  3
יאיר נתניהו (צילום shutterstock, באדיבות המצלם)
יאיר נתניהו שוב מסתבך ושוב ייאלץ להפרד מסכום כסף משמעותי בעקבות החלטת בית המשפט. היום (רביעי) חויב בנו של ראש הממשלה לשלם כ-130,000 שקל פיצוי לדנה כשדי, פעילת כחול לבן, שלגביה רמז כי ניהלה קשר רומנטי עם ראש המפלגה בני גנץ וכן פרסם את תמונתה.
כאמור, שופט בית משפט השלום בכפר סבא רונן פלג קיבל את תביעת לשון הרע נגד בנו של רה"מ יאיר נתניהו מצד כשדי שתבעה אותו בגין שני ציוצים ב-2020 שלפיהם טען למערכת יחסים אינטימית בין התובעת לבין גנץ.

אז נתניהו צייץ: "לגנץ היה סרטון סטייל אבי חימי". השופט כתב כי "די היה בתשובותיו המתחמקות והמגומגמות של הנתבע במענה לשאלות שעסקו בנושא, כדי להעיד על כך שאז וגם היום, יותר משלוש שנים אחרי, אין בידיו ראיה לנכונותם, ציוציו רחוקים מלהיות תמימים, הציוצים יצרו אצל מי מעוקביו של הנתבע קשר מיידי אל אותן הכפשות שעסקו בחיי המין לכאורה של מר בני גנץ. התובעת נבחרה על ידי הנתבע במקרה, והייתה מבחינתו ניזוק משני. הנתבע היה אדיש לחלוטין לשמה הטוב ולהשלכות הפרסומים לגביה".
יש לציין שלנתניהו הוצג ללכת להליך גישור כדי לחסל את הפרשה, אך נתניהו הבן המשיך לתקוף את עצם התביעה נגדו ואמר: "תובעים אותי על כל דבר. תביעה כזו צריכה להידחות על הסף. הרי דמי מותר. דמה של כל משפחתי מותר בבית המשפט".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הימני אני חושב שמגיע לו
    אני 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתכן שיכתוב כל מה שרוצה בלי לעשות חשבון. אני מקווה שהפעם ילמד לקח ויפסיק עם השטויות שלו
    סגור
  • 2.
    יצור עלוב ואפל
    רוני 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שישלם !!
    סגור
  • 1.
    נתניהו משלם
    חי 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרך הכיס נתניהו הבן אולי ילמד
    סגור