משפט

עמוס לוזון מושפל בוואטסאפ: סרטון המין בבריכה נחשף

חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז מרכז הביאו לחקירה מספר צעירים נוספים שהקימו קבוצת וואטסאפ סודית שם נשלח הסרטון שתיעד את לוזון מקיים יחסי מין עם צעירה בבריכה בביתו בארסוף לעיני כל. אם העבירו מהקבוצה החוצה את הסרטון, הם מסתבכים בתיק פלילי
מערכת ice |  3
עמוס לוזון (צילום אור גפן)
אחרי שאמש (שלישי) החקירה של משטרת ישראל סביב הסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון באמצעות סרטון מיני, הסתיימה בתום שבועות ארוכים בהם נחקרו שלושת החשודים בפרשת הדלפת הסרטון המין וניסיון הסחיטה של איש העסקים. החשוד השלישי בן 17, בנו של שופט מחוזי, שוחרר לאחר שהראיות נגדו בתיק נחלשו ואילו השניים האחרים עומדים בפני כתב אישום. אבל מסתבר שיש הסתעפות חדשה בתיק.
במאקו פורסם כי חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז מרכז הביאו לחקירה מספר צעירים נוספים שהקימו קבוצת וואטסאפ סודית שם נשלח הסרטון שתיעד את לוזון מקיים יחסי מין עם צעירה בבריכה בביתו בארסוף לעיני כל.
אם החשד נגדם כי הם הפיצו את הסרטון לעוד עשרות אנשים אחרים בוואטסאפ נכון, אז בכך הם ביצעו עבירה של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית, שעשוי להוות תשתית לכתב אישום. "הסרטון הופץ לאותה קבוצת וואטסאפ סודית אליה היו חשופים עשרות אנשים, שלמעשה עברו על החוק בעצם שצפו בסרטון והפיצו אותו לאחרים", הסביר גורם במשטרה.

על פי המשטרה, הם הצליחו להגיע לקבוצת הוואטסאפ בה שוחחו החשודים ושם הראיות למעשים. התיק כעת עבר אל הפרקליטות ונמצא כי החשוד בן ה-28 מבין המעורבים הוא זה שצילם את הסרטון והפיץ לחבריו, החשוד בן ה-19 אחראי לנושא הסחיטה, כאשר חלקו של בן השופט לא ברור.

כזכור, חוקרי המשטרה עימתו השבוע את שני החשודים ששוחרו היום עם הקטין בן 17, החשוד בסחיטה של לוזון עבור סכום של 13,500 שקלים. זאת לאחר שקיבל לידיו את סרטון. אלו האשימו אותו במהלך, הוא הכחיש מכל וכל.
הסנגור של החשוד בן ה-19, תקף את לוזון בעקיפין באירוע: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. ברגע שידענו שהיחידה החוקרת מחפשת עוד טלפון מסרנו אותו למשטרה. זה מראה על מידת האמון שניתן לתת בו. אותו עמוס לוזון מקיים יחסים בבריכה לעיני כולם. אדם בגילו ובמצבו היה צריך לצפות את זה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה ציבורי בבריכה הפרטית שלו?
    דוד 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתביישו הצלמים החטטנים
    סגור
  • 2.
    דולה דוחה דוחה
    Mirie 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איכססססס
    סגור
  • 1.
    עמוס לוזון מושפל? מלפמפם דוגמנית בת 23 בבריכה שלו בארסו
    ישמעלה 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ממש מושפל.... מי שמסכן זאת הדוגמנית בת ה23 ואבא שלה שצריך לקרוא בעיתון מה הבת שלו עושה כדי להתקדם בחיים. הבושה היא כולה שלה, זה למה ברחה מהארץ...
    סגור