משפט

משה פרץ נחשף: "השקיע בה 2 מיליון שקל"

בכירים בתעשיית המוזיקה מספרים על רקע התביעה שהאמן עשוי להגיש נגד אגם בוחבוט: "ההשקעה של משה פרץ ואמנון זנדני באגם בוחבוט מוערכת בכ-2 מיליון שקל, המותג שלו תרם לחשיפה שלה". בכך הם מאשימים את בוחבוט בהתנערות לא הוגנת מהסיוע שקיבלה לכאורה מהאמן
מערכת ice |  17
משה פרץ (צילום פייסבוק/ משה פרץ)
בגלל 2 מיליון שקל? רק בחודש מאי האחרון, אגם בוחבוט נפרדה רשמית ממשה פרץ שגילה אותה לראשונה בתכנית "בית ספר למוזיקה", אבל כעת מסתבר שהפרידה לא נגמרת בצורה נעימה, אלא יכולה להגיע עד לבית המשפט, כאשר במאקו פורסם כי עורכי הדין של שני הצדדים מנסים להגיע להסכמות כספיות הנוגעות לניתוק הקשר.
בכירים בתעשיית המוזיקה סיפרו למאקו כי: "ההשקעה של משה פרץ ואמנון זנדני באגם בוחבוט מוערכת בכ-2 מיליון שקל, המותג שלו תרם לחשיפה שלה". בכך הם מאשימים את בוחבוט בהתנערות לא הוגנת מהסיוע שקיבלה לכאורה מהאמן.

עוד סיפרו בסביבתו לגיל משעלי: "משה השקיע בה מהיום הראשון, תמיד דחף אותה, דיבר עליה עם כולם והאמין בה. בכל שיחה שלו עם גורמים בתעשייה הוא עבד בלבנות אותה, כאילו הייתה הבת שלו, הוא ואמנון רק רוצים את מה שמגיע להם. החלטת לצאת לדרך חדשה? זה בסדר, אבל צריך לדעת לסיים יפה, לא לשכוח את כל מה שעשו בשבילך כמעט עשור. גם אמנון וגם משה".

כזכור, פרץ לקח את אגם בוחבוט תחת חסותו בעשור האחרון, "גידל" אותה מוזיקלית עד שהפכה לאחת הזמרות המצליחות בישראל כיום, וניהל את הקריירה שלה עם מנהלו האישי אמנון זנדני. אבל אחרי שבמרץ האחרון פרץ לא הגיע להופעה של בוחבוט בהיכל שלמה, עכשיו בלטה היעדרותה הצורמת של בוחבוט מחגיגת יום ההולדת ה-40 של פרץ. כל המי ומי הגיעו למועדון שלוותא בנמל תל־אביב בשישי האחרון, אבל דווקא מי שהייתה כל כך קרובה אליו נותרה בבית.

מי שנכנסה לצד פרץ וזנדני לניהול הקריירה של בוחבוט היא חברת "גאגא" של אורון כלפון ויואב גרוס, ובשנה האחרונה שודרגה הזמרת הצעירה עם להיטי ענק כמו "קופידון", "יהלום", דובשנייה" (עם שחר סאול), "שירי דיכאון", "טרנטולה" (עם סטטיק) והאחרון "לא שומעת". אבל בשני השירים האחרונים שמותיהם של משה פרץ ואמנון זנדני כבר לא חתומים בקרדיטים.
ב-mako פורסם כי פרץ נעזר בעו"ד עידו חיטמן ממשרד יגאל ארנון, ממשרדי עורכי הדין הגדולים בארץ, בעוד את בוחבוט ייצג עו"ד עמית הורוביץ. בשלב זה הצדדים מנסים להגיע להבנות בטרם יפנו לדרך המשטית.
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    עזר לה או עבד עבורה ?
    גל 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הוא גילה אותה בבית ספר למוסיקה ועזר לה כמו אבא לפלס את דרכה התעשייה , סבבה אז למה אתה מבקש כסף על זה ? אם הוא היה המנהל שלה עם חוזה אז יכול להיות שהתביעה מוצדקת אבל אם זה ככה למה אתם מציירים את זה כאילו הוא עזר לה מטוב ליבו ?
    סגור
  • 11.
    בוחבוט - לא יפה. חובטת באמת באדם שהיה לו הכי איכפת
    ברכה 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתצליחי? השתן עלה לך לראש? הלוואי ופרץ ינצח בתביעה .
    סגור
  • 10.
    כפוית טובה
    דפי 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משה אדם טוב אגם כפוית טובה בליממשה פרץ לא היתה אגם הצליחה בזכותו מלא ילדים שהיו בתוכנית לא הצליחו עד היום משה לקח אותה תחת חסותו אז לא לשכוח מאיפה את באת ואיך התקדמת בזכותו השטן עלה לה למוח וטבעי שירצה את הכסף שהשקיע ככה זה רואים שקצת מצליחים שוכחים הכל וזורקים
    סגור
  • 9.
    יש משהו לא הגון עד חצוף אצל משה פרץ וזמרים אחרים
    אבי מהגליל 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש משהו חצוף בהתנהגות של משה פרץ וגם זמרים אחרים כמו אייל גולן,ושלומי שבת,הם משתתפים בתוכניות לגילוי זמרים , מתלבשים על אלה שניראים להם טובים,ולוקחים אותם אחרי שהתוכנית נגמרת,תחת חסותם,ואז הם הופכים להיות אצלם סוג של עבדים,וכשהם מתפקחים ומבינים שעשו עליהם סיבוב,באים הזמרים המפורסמים,וטוענים השקענו בכם תשלמו לנו,ככה היה עם אייל גולן ואיתי לוי,ונסרין,ככה היה עם שלומי שבת,עם הזמרת ממושה בצפון,ככה עם קרן פלס ועוד
    סגור
  • טעות!!
    ירון 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני זוכר את אייל גולן מחכה עד 4 בבוקר במועדונים ביבנה ורחובות, שיעשו טובה ויתנו לו לשיר. אייל גולן!! הזמר הטוב בישראל עלה לכותרות רק בגיל 26, ובזכות אתניקס. אם לא הם יש מצב היום הוא שר לתימנים במרמורק בקריוקי. אז אי אפשר לקחת את המעורבות של אתניקס ולזרוק אותה לפח.. על אחת כמה וכמה את המעורבות של גולן בענייני איתי לוי שהוא זמר בינוני ומטה.אותו דבר לגבי בוחבוט. היו בתכנית ילדים מוכשרים ממנה אבל משה פרץ טיפח אותה וראוי לדיבידנדים
    סגור
  • טען עוד
  • משה פרץ
    יפה חן 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי אני חושבת שמשה פרץ צודק הוא פרסם אותה מגיל 8 ועזר לה להגיע רחוק והצליחה בזכותו ,היא לא צריכה לרוק בבאר ששתת ממנה ...אפשר לסיים יפה חלשלם מה שמגיע לו ...הוגן ..
    סגור
  • 8.
    "גילה אותה בביס למוסיקה" עאלק
    יובל 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא היתה הכוכבת של המחזור גם בלעדיו
    סגור
  • 7.
    אגם ומשפחתה אנשים טובים ופשוטים
    עמק השווה 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משה פרץ כאמור לא מופיע ביום העצמאות עבור 70,000 למי ששכח למשה יש זכויות ענקיות בהצלחה שלה אבל לא בעלות או בלעדיות.... נכון יהיה להגיע לפשרה ולסיים את הסאגה כסף זה לא הכל בחיים! משה!
    סגור
  • 6.
    ברוב המקרים זה קורה המשקיע והמנהל מגדל את המיפלצת
    איציק 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שבסוף התהליך תקום עליו
    סגור
  • 5.
    אגם בוחבוט
    אנומימי 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משה אתה בחור טובטוב,לקח ת אותה כמו בתחבל שהיא ככה עדיין ראש של ילדה .אתה צדיק הצלחה לך ץ
    סגור
  • 4.
    כסף על הגב של אגם
    א 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גידל והשקיע יופי. אבל חאלאס? מה עוד רוצים מהילדה? עד מתי? ממש נשמע כאילו רוצים לעשות כסף על חשבון הגב שלה.
    סגור
  • 3.
    ??
    מימי 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמשקיע מקבל תגמולים מגיע לו אבל צריך חוזה חתום
    סגור
  • 2.
    ידוע שאגם בוחבוט גדלה להיות פרובקטיבית
    המביטה מהצד 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שירים ברמה נמוכה שפה רדודה וכעת מסתבר שהיא גם כפויית טובה, וזה בכלל לא מפתיע... עוד תכונה לא מחמיאה לאוסף
    סגור
  • 1.
    נשמע כמו חזירות של פרץ
    אלון 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    5 7
    משה לא השקיע בהתנדבות, הוא נתן וגם קיבל. עכשיו נשמע שהוא מנסה לסחוט כאן עוד 2 מליון שקל מהפרה החולבת הזו
    סגור
  • לוני
    לוני 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה חזירות, האדם והזמר הכי מקסים וצנוע שגידל אותה, איפוא היא היתה היום בלעדיו, מותר לה להיפרד שתיפרד בכבוד... כיל כל מה שמגיע לו שתשלם...
    סגור
  • לא זה נישמע כמו אדם שנתן את כולו ובגדו בו (ל"ת)
    איציק 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • תביעה נגד משה פרץ
    אןןלין 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילדה שבטה מהדרום מבית פשוט התפרסמה מבית ספר למוסיקה בזכות משה פרץ לא יורקים מבאר שושתים ממנה אולי אם מאז ועד עכשיו היתה נשטרת אלמונית מהדרום
    סגור