משפט

שרה בממשלה נגד ראש השב"כ: "אתה רואה טרור יהודי?"

השרה אורית סטרוק במתקפה נגד ראשי מערכת הביטחון וראש השב"כ: "האירוע החמור שהתרחש ליד הכפר בורקה לא קרה בתוך הכפר, אלא בשטח מת בין יישוב ערבי ליישוב יהודי. אתה רואה טרור יהודי? אני לא רואה טרור יהודי. אין עצור אחד שחשוד בגרימת הפציעה האנושה הזאת? איפה ההיגיון?"
דוד זולדן |  4
אורית סטרוק, הרצי הלוי, קובי שבתאי, רונן בר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל, נאסר אישתיך)
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) ממשיכה בקו התקיף נגד ראשי מערכת הביטחון על רקע תחושות חוסר הביטחון של תושבי יו"ש.
בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM על התרעת ראש השב"כ רונן בר, אמרה סטרוק: "אמירה אומללה, אין טרור יהודי. אין. הטרור הפלסטיני קיים ואיתנו כבר שנים רבות והוא הוחמר בתקופה האחרונה. זה לא קשור לטרור יהודי שפשוט לא קיים. האירוע החמור שהתרחש ליד הכפר בורקה לא קרה בתוך הכפר, אלא בשטח מת בין יישוב ערבי ליישוב יהודי. אתה רואה טרור יהודי? אני לא רואה טרור יהודי. אין עצור אחד שחשוד בגרימת הפציעה האנושה הזאת? איפה ההיגיון? באמת. שהמשטרה תסביר את עצמה בבקשה". 
השרה ח"כ אורית סטרוק , אמרה עוד: "כשרה בממשלה, אני אחראית על מה שקורה כאן ואני לא יכולה להתגולל על אלוף כזה או אלוף אחר. כל אלוף כפוף לממשלה. אין לי ספק שכל קציני צה"ל יפעלו בהתאם למה שהממשלה תחליט. אין לי שום עניין להתגולל על קצין כזה או אחר. כל צה"ל כולו כפוף לממשלה ולקבינט".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הגנה מצויינת נגד טרור ביהודה ושומרון
    יואב 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתן טוענות שהצבא לא מגן עליכם מפני הטרור? הרי לדעתכם מי ששומר על ארץ ישראל הוא השם יתברך, דרך לומדי התורה שמקדשים את חייהם למטרה זו. העבירו אותם ליהודה ושומרון ואז לא תזדקקו לצבא
    סגור
  • 3.
    כן
    יוספה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה מוכרת וידועה מראש.
    סגור
  • 2.
    זילות מושג השרות עם הנשים העלובות האלה. (ל"ת)
    ותיק 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא לשים לב לטיפשה ההזויה הזו (ל"ת)
    פלוני 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור