בארץ

מצטרפת למתקפה: ח"כ הר מלך נגד מפקד פיקוד מרכז

חברת הכנסת החליטה לגבות את אמירת ח"כ בוארון שתקף את מפקד פיקוד מרכז. "מגבה את דבריו של ח"כ אביחי בוארון. באופן עקבי יש דאגה לרווחתם של תושבי איו"ש הפלסטינים - ונגד התושבים היהודים"
מערכת ice |  1
לימור סון הר מלך (צילום פלאש 90)
ח"כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית תקפה הבוקר (רביעי) את מפקד פיקוד מרכז יהודה פוקס בראיון שערכה לרדיו קול ברמה. ח"כ הר מלך גיבתה את דבריו של ח"כ אביחי בוארון שטען כי: "יותר חשוב לו (פוקס) לאפשר חופש תנועה לפלסטינים על פני שמירה הרמטית על ביטחון ישראלים".
ח"כ הר מלך אמרה בריאיון כי היא: "מגבה את דבריו של ח"כ אביחי בוארון. באופן עקבי יש דאגה לרווחתם של תושבי איו"ש הפלסטינים - ונגד התושבים היהודים". ח"כ הר מלך התייחסה גם לשר הביטחון גלנט וטענה כי: "הגיע הזמן שיהיה שר ביטחון שידאג לימין. רוח המפקד שלו זה דאגה לתושבים הפלסטינים ופחות לתושבים היהודים. הייתי מעדיפה שיהיה שר בטחון אחר שידאג למתיישבים".
כזכור, לאמירה של ח"כ בוארון התקבלו גינויים מהרמטכ"ל הרצי הלוי ומשר הביטחון יואב גלנט. על פי תגובת דובר צה"ל: "הרמטכ"ל מגנה בכל תוקף את האמירה של חבר הכנסת אביחי בוארון כלפי מפקד פיקוד המרכז". ח"כ טלי גוטליב גיבתה את בוארון ואמרה: "מבחן התוצאה לצערי מדבר בעד עצמו. לצד הערכה למפקד הפיקוד הוא אינו חסין מביקורת מוצדקת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנראה המגדל על הראש שלך סתם לך את הגישה למוח
    יקי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המתנחלים חזקים שהצבא עומד מאחורה בלי הצבא הערבים שוחטים אותם כמו כבשים רובם לא שרתו בצבא לא יודעים לתפעל נשק רק עושים רעש ומהומה
    סגור