משפט

הפר מעצר בית ונתפס "על חם" פורץ לאוטובוס בת"א

החשוד, תושב ירושלים בן 54, נכנס ועקר את מערכת המולטימדיה של האוטובוס ששוויה אלפי שקלים; קודם לכן פרץ לרכב נוסף באותו מקום וגנב את מערכת השמע, תכשיטים, בושם, משקפיים, אלבום תמונות ואמצעי מניעה
מערכת ice | 
האוטובוס הפרוץ (צילום משטרת ישראל)
ביום ראשון בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד 100 על אדם חשוד ברחוב 2040 בת"א. שוטרי תחנת ת"א צפון הגיעו למקום ועצרו את החשוד בשעת מעשה בתוך אוטובוס, אליו על פי החשד פרץ באמצעות ניפוץ שמשת דלת האוטובוס. 
על פי החשד, החשוד נכנס ועקר את מערכת המולטימדיה של האוטובוס ששוויה אלפי שקלים. בנוסף פתח מגירות והוציא תכולתן, אולם כאמור נתפס על חם בעודו בתוך האוטובוס, ע"י השוטרים שהגיעו למקום.  

על פי החשד, זמן קצר קודם לכן פרץ לרכב נוסף באותו מקום, באמצעות שבירת חלון קדמי קטן וגנב את מערכת השמע, תכשיטים, בושם, משקפיים, אלבום תמונות ואמצעי מניעה.
על פי החשד, החשוד פרץ לרכבים הללו למרות שרק שבוע קודם שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים ע"י בית משפט השלום בת"א. מעצרו אז התבקש עקב הגשת כתב אישום, במסגרתו נאשם בעבירות התפרצויות למסעדות וגניבת רכוש ומזומן בשווי עשרות אלפי שקלים רק שבועות ספורים קודם לכן.  
החשוד נעצר לחקירה בתחנת ת"א צפון בראשון ומעצרו הוארך ע"י בית משפט השלום בת"א מעת לעת. היום (שישי) הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א כתב אישום הכולל אישומים בעבירות פריצה לרכב, גניבה מרכב והפרת הוראה חוקית. בנוסף ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה