משפט

הגנב הכי טיפש בישראל: פרץ פעמיים לאותו בית – בתוך שעתיים

גנב שלומיאל שפרץ לבית בשרון, גנב רכוש והצליח להימלט לפני שהמשטרה הגיעה – החליט לחזור לאותה זירת פשע כעבור שעתיים. הפעם הוא כבר נלכד על חם
מערכת ice | 
גנבים (צילום freepik)
קשה להבין את ההיגיון של הגנב הזה, אבל הוא החליט לחזור לזירת הפשע בה פרץ כבר באותו לילה - וזו היתה מבחינתו פעם אחת יותר מדי.
הסיפור התמוה שנחשף ב"ישראל היום" אודות הפורץ בן 27, מתחיל בשעה 02:00 בלילה בערב חג השבועות. תושבת אחד הישובים בשרון, בת 65, שמעה רעשים מהקומה התחתונה של ביתה וחשדה שחדר אליו פורץ. היא מיהרה לנעול את דלת חדר השינה שלה, והזעיקה את המשטרה.

עד שהגיעו שוטרי הסיור הספיק הפורץ להימלט מהבית, לא לפני שלקח עמו ארנק שהכיל כסף, כרטיסי אשראי ותעודות מזהות. השוטרים גבו עדות מהאישה והתברר כי הגנב זינק מעל החומה, פתח את חלון המטבח וכך נכנס לבית. היא נעלה שוב את הדלתות והחלון וחזרה לישון.
אלא שכאן הסיפור לא הסתיים. כעבור שעתיים בלבד שמעה האישה שוב רעשים מלמטה, הבינה שהפורץ חזר והזעיקה שנית את המשטרה. הפעם השוטרים הגיעו במהירות לבית והצליחו ללכוד את הפורץ על חם.
בחקירתו התברר כי בכסף שגנב בפעם הראשונה קנה אלכוהול וסמים, ומשנגמר לו המזומן החליט לחזור לאותו בית ולחפש כסף נוסף. במקום זאת מצא כתב אישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה