משפט

הפסיכולוג רצח את בנו - ולאחר מכן שם קץ לחייו

גופותיהם של פרת' גנדי, נוירופסיכולוג בן 49, ובנו בן ה-16 נמצאו במרפאה ביוטה, ארה"ב, בה עבד האב: "אני בהלם מוחלט. זה לא משהו שהייתי מדמיינת שיעשה"
מערכת ice |  6
הרופא שרצח את בנו (צילום פייסבוק)
פסיכולוג ביוטה רצח את בנו המתבגר ולאחר מכן שם קץ לחייו. גופותיהם של פרת' גנדי בן ה-49, ובנו בן ה-16 נמצאו ביום שבת בבוקר במשרדי תרפיה ומחקר פסיכדלי בסולט לייק סיטי, לפי הדיווח של חדשות KSLTV.
גנדי עבד במשרדים כנוירופסיכולוג ומנהל מרפאה עם "התמקדות בפסיכדליה". לא ברור מה בדיוק כולל טיפול פסיכדלי, או אם המרפאה דוגלת בשימוש בחומרים לא חוקיים.
כמו כן, עדיין לא ידוע אם סמים פסיכדליים או חומרים אחרים היו נוכחים בגופו של גנדי או בגופו של בנו, ששמו לא פורסם בשל גילו.
"הבלשים שלנו עדיין מחפשים מידע נוסף בניסיון להבין, מנסים לענות על השאלה מה יכול להיות המניע שגרם לו לעשות זאת", אמר ברנט ויסברג ממשטרת סולט לייק סיטי לחדשות KSLTV.
הרשת ציינה שגנדי הזכיר שימוש בתרופות לדיכאון, חרדה והתעללות בסמים ברשתות החברתיות. הוא גם פרסם פוסט בפייסבוק בדצמבר 2022 כדי לחגוג את היכולות המוזיקליות של בנו.
"אני בהלם מוחלט. זה לא משהו שהייתי מדמיינת שיעשה", אמרה רייצ'ל סיסלביץ' ל-FOX13 על הטרגדיה. סיסלביץ' אמרה שגנדי לימדה בעבר יוגה בסטודיו שלה, Centered City Yoga. "היו לנו קבוצות נוער בסטודיו שלנו. הוא היה מתנדב ומלמד בחינם רק כדי לעזור לילדים", אמרה על הרופא.
דניס דרוס סיפרה למגזין אאוטלט שהיא גם הכירה את גנדי משיעורי היוגה והרכיבה שלה. "עד שיהיו לנו פרטים נוספים, אני הולכת לשמור על שיקול דעת ולמלא את ליבי בחמלה", אמרה דרוס.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יש פה סוד
    אילן 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה שהבן ידע פרט שהיה הורס את חייו של האב וכנראה הבן איים על אביו שהוא יחשוף את המידע .
    סגור
  • 3.
    מה קרה?
    דודו 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לשאול את הרבנים הם יודעים הכל.
    סגור
  • 2.
    תעשו תרגום והגהה
    בבה בובה 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סיסלביץ' אמרה שגנדי לימדה בעבר יוגה בסטודיו שלה. היא גבר לא גברת
    סגור
  • 1.
    נשמע גם שהיה לו/לה גם תסביךאישיות/ תסביך זהות מינית
    אורי 05/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ציטוט מהכתבה: "סיסלביץ' אמרה שגנדי לימדה בעבר יוגה בסטודיו שלה". ובנוסף, האם יש קשר למנהיג האגדי של הודו בעבר מהטמה גנדי?
    סגור
  • הפסיכיאטר
    יעל 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי זו טעות דפוס. או טעות בתרגום מאנגלית
    סגור
  • לא יודעים
    אמנון דדון 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אתה מרשה לעצמך להגיב ולומר ספקולציות על משהו כזה בלתי ברור בעליל למה להפיץ מחשבה שאין בה כלום החוקרים לא יודעים ילד נרצח אדם יותר מנורמטיבי רצח והתאבד מותר לא לדעת ולחכות
    סגור