משפט
אילון מאסק נושם לרווחה: תביעת הענק נגד טסלה נדחתה
שלוש שנים לאחר שטסלה נתבעה על ידי נהגת שהשתמשה באופציית הטיסה האוטומטית ברכבה וכתוצאה מכך ביצעה תאונת דרכים, חבר המושבעים בקליפורניה דחה את התביעה. זו הסיבה לדחייה
טסלה בחנה והשיקה את הטייס האוטומטי שלה ומערכת נהיגה עצמית מלאה מתקדמת יותר, אשר המנכ"ל אילון מאסק אמר כבעל חשיבות מכרעת לעתיד החברה שלו, אך גררה בדיקה רגולטורית ומשפטית.
תושבת לוס אנג'לס, ג'סטין הסו, תבעה את החברה ב-2020, ואמרה שהטסלה דגם S שלה סטתה לשולי הכביש כשהיא הייתה על הטייס האוטומטי ואז כריות האוויר נפתחו "בצורה כל כך אלימה שהיא שברה את הלסת והשיניים וגרמה לנזקי עצבי בפניה".
הסו טענה שהיו פגמים בתכנון הטייס האוטומטי וכרית האוויר ותבעה פיצויים של יותר מ-3 מיליון דולר. טסלה הכחישה את האחריות לתאונה כבר בשנת 2019. בתשובתם הם טענו כי הסו השתמשה בטייס אוטומטי ברחובות העיר וזאת למרות שמדריך המשתמש של טסלה הזהיר מפני שימוש בתכונה זו ברחבי העיר.
במהלך דיון בבית המשפט העליון בלוס אנג'לס בוים שישי, חבר המושבעים פסק להסו כי היא לא זכאית לשום פיצויים. הם גם מצאו שכרית האוויר לא כשלה בתפקיד וכי טסלה לא נכשלה בכוונה לחשוף בפניה עובדות.
עוד ב-
לאחר פסק הדין, מושבעים אמרו לרויטרס כי טסלה הזהירה בבירור שתוכנית הנהיגה האוטומטית חלקית אינה מערכת מנווטת עצמית, וכי הסטייה קרתה באשמתה של הנהגת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.האחקיות היא על המשתמש ולא על היוצר ובטח אם המשתמשדויד - הצבר 04/2023/23הגב לתגובה זו0 0באופן רשלני ולא אחראי. האחריות של האדם ולא של המכונה.סגור