רכב

אילון מאסק נגד הממשל האמריקאי: מקים מפעל חדש בסין

על רקע עידוד הממשל האמריקאי להוציא את ההשקעות מסין, בטסלה של אילון מאסק חושבים אחרת. יצרנית הרכבים החשמליים צפויה להקים מפעל לייצור סוללת Megapack במדינה עד סוף השנה
מערכת ice |  2
אילון מאסק (צילום shutterstock, אינסטגרם/ אילון מאסק)
יצרנית הרכבים החשמליים של אילון מאסק, טסלה, מרחיבה את פעילותה בסין. בחברה הודיעו כי הם בונים מפעל חדש לייצור הסוללות בקנה מידה גדול. המפעל החדש שיוקם בשנחאי יוכל לייצר 10,000 יחידות של סוללת Megapack בשנה, כך פרסמה החברה.
Megapack היא סוללה גדולה מאוד שניתן להשתמש בה כדי לסייע בייצוב רשתות האנרגיה ומניעת הפסקות חשמל. לטסלה יש כבר מפעל Megapack בקליפורניה המייצר 10,000 יחידות בכל שנה. מאסק צייץ בטוויטר כי המפעל הסיני החדש יגיע בנוסף למפעל בקליפורניה ולא במקום.
 
עבודות הבנייה במפעל החדש בסין צפויות להתחיל מאוחר יותר השנה, כאשר ייצור הסוללות אמור לצאת לדרך עד קיץ 2024, על פי התקשורת הממלכתיים הסיניים.
סין היא היצרנית הגדולה ביותר של סוללות ונראה כי בטסלה מנסים להתחבר למדינה בה תוכל להגדיל את כמויות הייצור ולהוזיל את העלויות.
ההודעה של טסלה מגיעה לאחר מספר חודשים בהם ממשלת ארה"ב לוחצת על חברות אמריקאיות להסתמך פחות ופחות על סין וזאת בעקבות המתיחות הגוברת בין שתי המדינות.
בשנת 2019, טסלה פתחה את המפעל הראשון שלה מחוץ לארה"ב, בשנחאי. המפעל מייצר כיום כ-22,000 כלי רכב בשבוע. בנוסף, יצרנית הרכב מייצגת מכוניות גם ליד ברלין והכריזה על תוכניות למפעל נוסף במונטריי, מקסיקו.
בחודש שעבר, טסלה הורידה את המחירים של דגמים שיוצרו במפעל שלה בשנחאי מכיוון שהיא התמודדה עם צבר של רכבים שלא נמכרו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אילון מאסק טיפש בסוף הסינים יחסלו אותו.. (ל"ת)
    ממסד מושחת 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הוא דיי חייב לעבור לסין
    ערן 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי סין השתלטה לאחרונה על אחוז גדול מאוד של מכרות הליתיום באפריקה. הוא פשוט רוצה שזה ייראה כאילו זה צעד שהוא רוצה לעשות ולא צעד שהוא חייב לעשות.
    סגור