משפט

טרגדיה בחברון: חנתה בחניית בית, ונורתה למוות ע"י בעליו

אירוע ירי נוסף בארה"ב: גבר בן 65 ירה מביתו על רכב שבטעות חנה לצד ביתו. באירוע נהרגה צעירה בת 20,בתו של שוטר מקומי. היורה נעצר ויעמוד לדין
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ימים ספורים בלבד לפני שנורה הנער הצעיר ראלף יארל, רק כי דפק בטעות על הדלת הלא הנכונה, היום מדווח כי אישה צעירה, בת 20 בלבד, נורתה למוות מסיבה דומה. האירוע התרחש במדינת ניו-יורק  במוצאי שבת.
מתברר כי קיילין גיליס נסעה עם שתי חברות לבקר חברה נוספת בעיר חברון, במחוז סרטוגה. היות שמדובר באזור כפרי בעל דרכי עפר רבות ומעט קליטה, אין זה מסובך ללכת שם לאיבוד וזה בדיוק מה שקרה לחברות. בטעות הן החנו את רכבן, לרגעים ספורים, בחנייה החיצונית של קווין מונאהן (65) וזה כל מה שהספיק לו כדי להתחיל לירות לכיוון הרכב.
אף שהנשים אפילו לא יצאו מהרכב, גיליס נפגעה מהאש ומבהלה הנהגת ברכב יצאה מהחנייה ונסעה במהרה לעיר הסמוכה. כשהחברות הצליחו להשיג קליטה בניידים שלהן, הן הזעיקו כוחות הצלה, אך זה כבר היה מאוחר מדי עבור גיליס. החובשים הכריזו על מותה במקום.
המשטרה הגיעה לביתו של מונאהן כדי לבצע מעצר, אך זו התבררה כמשימה לא פשוטה כלל. המשטרה דיווחה כי הוא מסרב לשתף פעולה ורק חשפה שזה גרר לעימות שבתומו הם עצרו אותו בהצלחה. בעת זו הם שוללים שלחשוד יש בעיות נפשיות או שהיה תחת השפעה של סמים ואלכוהול. בעת זו לא ברור מה המניע של מונאהן לירי, היות שברור כי הנשים לא היוו עבורו שום סכנה.
עבור הקהילה המקומית מדובר באובדן ענק. גיליס הייתה בתו של שוטר מקומי, היה לה בן זוג שנים רבות שאליו הייתה קשורה עמוקות, כך על פי בת דודתה. בעת זו המשפחה, והחברות שהיו ברכב עימה, התקשו לדבר עם התקשורת. מונאהן עתיד לעמוד לדין על מעשיו. יש לציין כי לעומת אירוע הירי על יארל, כאן אין אף חשד לירי על רקע גזעני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה