בארץ

ירי נוסף בלוד ביממה אחת: צעיר בן 25 הלך לעולמו

שעות ספורות לאחר אירוע ירי המוני, מדווח הבוקר כי צעיר בן 25 מהחברה הערבית בעיר לוד נרצח לאחר תפילה במסגד. המשטרה עדיין סורקת את האזור ומסתמן כי מדובר בטעות בזיהוי
מערכת ice | 
זירת הירי בלוד (צילום תיעוד מבצעי מד"א)
העיר לוד לא חווה רגיעה לרגע. אמש דווח כי התבצע ירי בעיר, במסגרתו נפצעו שבעה בני אדם, בהם שני ילדים בגילים 7-8. היום, שעות ספורות לאחר האירוע הקודם, מדווח כי היה אירוע ירי נוסף במסגרתו נפצע גבר צעיר בן 25 שלאחר מכן מת מפצעיו בבית החולים.
לפי הדיווחים העדכניים, צוות מד"א הוזעק הבוקר ללוד ולאחר שהתקבל דיווח על ירי. הצוות פינה צעיר בן 25, חמזה אבו גאנם, לבית החולים אסף הרופא, אך הרופאים לא הצליחו להציל את חייו. לפי נתוני החקירה הראשונית, אבו גאנם היה בדרכו חזרה מתפילה במסגד המקומי.
לפי ynet המשטרה פתחה בחקירה וסורקת את האזור במטרה למצוא חשודים. עם זאת ולפי עדות המשפחה, אבו גאנם לא היה מעורב באף פעילות בלתי חוקית וכי אין קשר לאירועי הירי שהתרחשו שעות ספורות לפני כן. לפי עדות המשפחה אבו גאנם היה נשוי, אב לילדים ועבד בהתקנת דלתות. לדבר מקורב מדובר בטעות מצערת בזיהוי.
כאמור אמש התרחש אירוע נוסף. בעת זו דווח כי אחד הילדים הפצועים באירוע כבר שוחרר, אך הילד השני, בן 8 בלבד, עדיין מטופל ונמצא במצב קשה. אבו גנם הוא הנרצח ה-47 מתחילת השנה בחברה הערבית. עלייה ניכרת ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, בה נרצחו 21 אנשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה