משפט

האישה הזאת מואשמת ב-43 סעיפים של התעללות בכלבים

בטי לין פוקסל בת ה-77, החזיקה כמה עשרות כלבים בתנאים מזוויעים, רבים מהן ללא גישה למזון ושתייה
מערכת ice | 
בטי לין פוקסל (צילום Mohave County Sheriffs Office)
אישה ממדינת אריזונה שבארצות הברית, עומדת בפני 43 אישומים של התעללות בבעלי חיים, לאחר שתלונות על אגירת כלבים בשני בתים שונים, הביאו את המשטרה לגלות שהמגורים מכוסים בשתן, צואה ואשפה, כך מסרה המשטרה.
מחלקת אכיפת בעלי חיים במשרד השריף של מחוז מוהב, חקרה אגירת עשרות כלבים בשני בתי מגורים שונים בעיר דולן ספרינגס, השייכים לבטי לין פוקסל בת ה-77. במחלקה התקבלו גם תלונות על כך שהחיות התרוצצו לרווחה ותקפו בעלי חיים באזור. משרד השריף אמר בהודעה לעיתונות כי פוקסל קיבלה מספר התרעות בגין ההפרות ,אך לא התייצבה בבית המשפט, מה שהוביל בסופו של דבר למעצרה ב-11 בינואר. לאחר מעצרה, משרד השריף הוציא לפועל צווי חיפוש בשני בתי המגורים של פוקסל.
כאשר הרשויות נכנסו לשני הנכסים, הם דיווחו שראו את הרצפה מכוסה בצואה, אשפה ושתן. מהמשטרה נמסר כי מספר כלבים נכלאו בתוך המגורים ובכלי רכב בשטח ללא גישה למזון ומים. בסך הכל, משרד השריף מצא 43 כלבים, שהיו כחושים וברמות שונות של הזנחה. כלבים רבים נלקחו לקבלת טיפול חירום אצל וטרינר, בעוד שכל בעלי החיים הועברו למקלט החיות של מחוז מוהב. פוקסל מואשמת ב-43 עבירות של התעללות בבעלי חיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה