משפט

כתב אישום נגד תושב באר שבע שנחשד כי עקץ משפחות נפטרים

לפי כתב האישום משה בנימין נהג להציג עצמו כקבלן מצבות בפני משפחות נפטרים, לדרוש תשלום מלא - ולהעלם. בנוסף לכך הנאשם שילם שוחד למועצה הדתית במטרה לקבל מידע אודות הנפטרים הטריים
מערכת ice |  1
בית משפט (צילום freepik)
פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד תושב באר שבע, משה בנימין (57), בגין עברות שוחד. לפי כתב האישום, בנימין, שהציג עצמו "כקבלן מצבות", נתן שוחד לעובד המועצה הדתית באר שבע בתמורה לקבלת מידע בנוגע לנפטרים עוד טרם מועד הלוויה. מתוך כך הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.
מהחקירה עולה כי בנימין קיבל תשלום מלא בטרם בניית המצבה זאת לאחר שרכש את אמון המשפחות. כשהגיעו בני המשפחה לחלקות הקברים, נדהמו לגלות שלא הוצבה מצבה ובנימין נעלם עם הכסף. אם לא די בכך, העת מעצרו בנימין נמלט כשכוחות המשטרה הגיעו לביתו. לאחר מספר ימים נתפס.
בנוסף, במהלך אוקטובר 2021 הרשות להגנת הצרכן הוציאה צו מינהלי לבנימין המחייב אותו שלא לפנות למשפחות הנפטרים מיום המוות ועד לאחר תום ימי השבעה. למרות האמור הפר בנימין את הצו ופנה למשפחות האבלות טרם סיום ימי השבעה, תוך שלעיתים טוען טענות שאינן אמת על מנת להשפיע על האבלים.
עו"ד עמית ויצמן המייצג את משה בנימין: "מרשי לא ביצע כל עבירה פלילית. מרשי הוא קבלן מצבות ותיק שמבצע עבודתו בצורה טובה. כל התיק צריך שיתברר בבית משפט אזרחי כסכסוך כספי בין בית עסק לבין לקוח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוקצים
    יואל שלב 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה באמת אפשר לעשות נגד נוכלים??? אולי מי שהוא יבוא עם פתרון מתאים
    סגור