משפט

מחדל: גופת נער ישראלי נחטפה בג'נין ע"י חמושים פלסטינים

דובר צה"ל התיר לפרסום כי מחבלים בג׳נין חטפו את גופתו של צעיר ישראלי, טירן פרו, שנהרג בתאונת דרכים קשה בשטחי הרשות, ומחזיקים בה
מערכת ice | 
טירן פרו (צילום משטרת ישראל)
דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום כי מחבלים בג׳נין חטפו את גופתו של צעיר ישראלי ומחזיקים בה. ישראל לוחצת על הרשות הפלסטינית להחזיר לאלתר את הגופה לישראל. ההרוג הוא טירן פרו, צעיר דרוזי בן 18 מדליית אל כרמל שנכנס לאזור ג׳נין, נפצע אנושות בתאונת דרכים, פונה לבית חולים בג׳נין ומת, ומשם נחטפה גופתו.
מדובר צה"ל נמסר כי ״גופתו של הצעיר נלקחה מבית החולים בג'נין והציפייה שתוחזר למשפחתו בישראל בהקדם, כצעד הומניטרי נדרש". עוד אומרים בצה"ל כי ״מדובר בתלמיד יב׳, בן מיעוטים. משפחתו עומדת בקשר עם גורמי הביטחון״ ומכחישים בתוקף את טענת המחבלים החוטפים כי מדובר ב״מסתערב״.
הלל ביטון רוזן דיווח כי בעקבות המחדל הכבד שהתרחש באירוע, אותו ככל הנראה בצבא לא כל כך לקחו ברצינות, ולאחר שעות בהן גופת אזרח ישראלי שנהרג בתאונת דרכים בג׳נין חטופה בידי מחבלים, מדינת ישראל טרם הצליחה להשיב אותו לחיק משפחתו. האירוע מגיע על רקע הפיגוע שהתקיים הבוקר בירושלים, כאשר מטען חבלה הונח בתחנת אוטובוס בכניסה לירושלים וגרם לפציעתם של אנשים רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה