משפט

אישום: ירו תוך כדי נהיגה ברחוב בלב תל אביב - בלי סיבה

כתב אישום הוגש נגד שני תושבי רמלה שנסעו ב-5 לנובמבר ברחוב שינקין בתל-אביב, וירו לעבר מטרה לא ברורה על רקע פלילי. המשטרה הצליחה ללכוד אותם כעבור זמן קצר ביפו
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תאמר כוארע ומוחמד אלשאער, בני 21 מרמלה, בגין עבירות נשק – ירי בלב תל-אביב תוך כדי נהיגה, ללא סיבה ברורה.
ב-5 לנובמבר נסעו השניים ברכבו של כוארע ברחבי העיר תל אביב, תוך שהם נושאים אקדח טעון ומוכן לפעולה. סמוך לשעה 23:00 הגיעו לצומת הרחובות אחד העם ושינקין, אז החל כוארע לירות תוך כדי נהיגה, בלב שכונת מגורים. הרקע לירי היה פלילי, אך בכתב האישום צוין כי הסיבה למעשה "אינה ידועה". לאחר הירי השניים נמלטו מהמקום בדהרה.
שכנים ששמעו את היריות הזעיקו את המשטרה, ואחד מהם הספיק לרשום את מספר הרכב. השוטרים מצאו את תרמילי האקדח ברחוב, ופתחו במרדף אחר הרכב. כעבור זמן קצר הצליחו לאתר את הרכב הנמלט ביפו. כוארע ניסה להימלט רגלית מהרכב, תוך שהוא משליך את האקדח עטוף בסמרטוט, אך נעצר יחד עם חברו והאקדח נתפס על ידי השוטרים.

אחת השכנות סיפרה כי דיירי הרחוב נבהלו סברו בתחילה כי מדובר בפיגוע, ולאחר מכן עברו השמועות לניסיון חיסול שלא צלח. כעת התברר כי מדובר היה ככל הנראה בסוג של משחק של היורים.
בעת הארכת מעצרם החשודים, באמצעות סנגוריהם עורכי הדין אופיר חגואל ולירון שרקוביק, הכחישו את המיוחס להם. כעת כאמור הוגש נגדם כתב אישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה