משפט

ירי לעבר חנות משקפיים בנוף הגליל

אסאד עאוני זועבי, תושב נצרת, הועמד לדין על כך שירה כ-15 כדורים לעבר חנות משקפיים במרכז המסחרי וסיכן את הנוכחים במקום. השותף שסייע לו טרם נתפס

מערכת ice |  1
אקדח (צילום pixabay)
הצעיר בן ה-19, תושב נצרת, שלף אקדח וירה 15 כדורים לעבר חנות אופטיקה פריים, במרכז המסחרי דודג' סנטר בנוף הגליל, במטרה לפגוע באדם שנכח שם ולפצוע אותו קשה. כך עלה בכתב האישום שהגישה אתמול (שלישי) פרקליטות מחוז צפון, ובו יוחסו ליורה עבירות של חבלה, נשיאה של נשק שלא כדין והיזק בזדון.
לפי כתב האישום שהוגש על ידי עורך הדין בנימין משה, לפני כחודשיים גמלה בליבו של הצעיר החלטה לירות לעבר חנות המשקפיים. בשעות אחר הצהריים הגיע הנאשם לרחוב צדדי בנצרת ברכב מסוג קיה, השייך למשפחתו, והחנה אותו. במקביל הגיע למקום אלמוני הרכוב על קטנוע שסייע ליורה, ויחד הם נסעו לעבר המרכז המסחרי.
כעבור מספר דקות הגיעו השניים למתחם – שבו היו אזרחים רבים שבילו וערכו קניות, ובחנות עצמה היו כארבעה בני אדם. הנאשם והנהג עצרו מול החנות, ואז ירד היורה מהקטנוע, שלף את אקדחו והתחיל את מסע הירי שלו לעברה.

הירי, שבוצע כדי לסכן את האזרחים ששהו בחנות, גרם לבהלה בקרב האנשים שבילו במתחם. מיד לאחר ביצוע הירי עלה הנאשם על הקטנוע ונמלט ביחד עם הנהג לנקודה שבה היורה החנה את רכבו.
עו"ד חאלד אבו אחמד, המייצג את זועבי, מסר בתגובה: "הנאשם כופר בכל סעיפי האישום. מדובר בבחור נורמטיבי, ללא כל עבר פלילי. נדרוש את שחרורו מהמעצר, אין לו כל מניע לפגוע בחנות או במתחם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוצאה של ראש עיר גרוע
    יריב לוי 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימשיך להתעסק בלהצטלם ולמכור אויר לתושבים\! כולם בורחים משם הפכה לכפר בראשות רונן פלוצ
    סגור