משפט

ביידן העניק חנינה לאלפי משתמשי קנאביס

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן עושה את הצעדים הגדולים הראשונים שלו לקראת דה-קרימינליזציה של מריחואנה. ביידן מקיים את התחייבות מסע הפרסום למחיקת הרשעות קודמות של החזקה פדרלית, ומתחיל בתהליך של הרפת פוטנציאל הסיווג הפדרלי של הסם

מערכת ice | 
גו ביידן (צילום Official portrait of United State)
ביידן חנן ביום חמישי את כל העבירות הפדרליות הקודמות של החזקת מריחואנה פשוטה, מהלך שלטענת בכירי הממשל ישפיע על אלפי אמריקאים שהואשמו בפשע זה.
ההכרזה מגיעה חודש לפני הבחירות הקריטיות בנובמבר שיקבעו את השליטה בקונגרס. כמה מועמדים - בפרט סגן מושל פנסילבניה הדמוקרטית ג'ון פטרמן, שמתמודד על מושב הסנאט של מדינתו האמריקני - הפכו את נושא הלגליזציה של מריחואנה למרכזית בקמפיינים שלהם. כשפטרמן וביידן נפגשו בחודש שעבר, המועמד אמר שיעלה את הנושא מול הנשיא.
כחלק מההודעה, ביידן גם עודד את המושלים לנקוט בצעדים דומים כדי לחון את האשמות הפשוטות של החזקת מריחואנה במדינה, מהלך שעלול להשפיע על אלפי אמריקאים.
הנשיא יטיל על משרד הבריאות ושירותי האנוש ועל התובע הכללי, מריק גרלנד, לסקור "במהירות" כיצד מריחואנה מתוכננת לפי החוק הפדרלי, הצעד הראשון לקראת הקלה פוטנציאלית של סיווג פדרלי שמציב כרגע את המריחואנה באותה קטגוריה כמו הרואין וLSD.
"אף אחד לא צריך להיות בכלא רק בגלל שימוש או החזקת מריחואנה", אמר ביידן בסרטון שהכריז על פעולותיו המנהלות. "זה חוקי במדינות רבות, ורישום פלילי של החזקת מריחואנה הובילו לחסמים מיותרים לתעסוקה, דיור והזדמנויות חינוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה