משפט

טראמפ יקבל פיצוי מכוכבת פורנו שתבעה אותו

בית המשפט פסק כי סטורמי דניאלס, שתבעה את טראמפ על הוצאת דיבה, תשלם לו מאות אלפי דולרים. טראמפ הגיב: "התביעה היתה תעלול פוליטי, והחדשות המזויפות בטח לא ידווחועל הניצחון המוחלט שלי"

יאיר מור |  1
דונלד טראמפ (צילום pixabay)
סטורמי דניאלס, כוכבת הסרטים הפורנוגרפיים שתבעה את נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, תשלם לו סכום אדיר של כ-300,000 דולר, כך קבע ביום שישי בית משפט פדרלי לערעורים בארה"ב. הסיבה היא שילוב של התקטננות ביורוקרטית והצדקה של החלטה קודמת של בית משפט נמוך יותר.
הסכסוך בין הנשיא ה-45 לכוכבת הפורנו החל ב-2016, כאשר טראמפ היה מועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית. לפי דיווחים בתקשורת, עורך דינו, מייקל כהן, העביר אז לדניאלס 130,000 דולר בתמורה לשתיקתה בנושא הטענה כי קיימה עם טראמפ יחסי מין ב-2006. עם זאת, עד מהרה נעצר כהן לאחר שהתברר שהשתמש בכספי קמפיין הבחירות למימון השוחד, מה שהיווה עבירה פלילית.
ב-2018 תבעה דניאלס מטראמפ לבטל את ההסכם הבלתי חוקי עם כהן. טראמפ הסכים בסופו של דבר לא לאכוף את ההסכם, ובית המשפט הטיל עליו לשלם לה הוצאות משפט בגובה 44,000 דולר, אך עד מהרה תבעה אותו דניאלס פעם נוספת, בטענה להוצאת דיבה לאחר שטען כי תיאור שמסרה בנוגע לאדם שאיים עליה לכאורה בשמו של טראמפ הוא "תרמית".
כאמור, דניאלס הפסידה במשפט, הונחתה לשלם לטראמפ הוצאות משפט בגובה 300,000 דולר ואף הוטלו עליה קנסות נוספים בגובה 1,000 דולר. היא ערערה על ההחלטה, וביום שישי פסק בית המשפט הפדרלי לערעורים כי היא נכשלה בהגשת הערעור בזמן, מה שפוסל את עצם הדיון בו, מה גם שלדברי השופט פסק הדין הקודם היה מוצדק.
 
הנשיא לשעבר שחרר הלילה הצהרה לפיה מדובר ב"ניצחון מוחמלט ושלם והצדקה שלי ולמעני". לדבריו, "התביעה היתה תעלול פוליטי טהור, שמעולם לא צריך היה להתחיל, או לקבל במה, ואני מרוצה שעורכי דיני הצליחו להביא אותה לסיום מוצלח לאחר שבית המשפט דחה לחלוטין את ערעורה. עכשיו כל מה שיש לי לעשות הוא לחכות לכל הכסף שהיא חייבת לי". הוא סיים ב"נ.ב – החדשות המזויפות בטח לא ידווחו על הסיפור הזה!"
במקביל, אגב, עורך דינה המקורי של דניאלס, מייקל אוונאטי, עומד גם הוא לדין בחשד שהונה אותה במאות אלפי דולרים במסגרת עסקה להוצאת ספר על חייה, בדגש על הלילה הסוער בחברת הנשיא-לעתיד. גזר דינו יימסר ב-2 ביוני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    His right
    Abe 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדה שכזה קרה כל הרשתות התקשורתיות גם בארץ ובמיוחד בארהב וגם בכל העולם כתוצאה מכך דיווחו על סה בקול תרועה רמה ד מיסגרו אותו כאשם הרוויחו כל עיפת הון פוליטי שיכלו להגוויח מהסיפור ועכשיו שמתברר שהוא צדק כל הזמן בקושי אתם מדווחים על זה שלא לדבר על המיינסטרים ונ.ב שלא תחשבו שמהסגור שלכם נעלם מנגד עייני אתם לא שונים מהמיינסטרים בניצול שלכם אותו לצורך הון פוליטי וכותרות
    סגור