משפט

בית המשפט בהחלטה מפתיעה: כוכב הרשת אלעד לוי שוחרר ממעצר

בזכות חשיפה של העיתונאי דניאל עמרם, כוכב הרשת אלעד לוי נעצר לפני כשבוע וחצי בחשד לעבירות מין בקטינות. כעת לוי צפוי להשתחרר למעצר בית, בזמן שבית המשפט ייקבע דיון להמשך תנאיו

מערכת ice |  2
אלעד לוי (צילום אינסטגרם/ אלעד לוי)
אלעד לוי, בן 35 ממעלה אדומים, עומד לאחרונה בלב סערה תקשורתית, לאחר שכמה נשים עזרו אומץ והגישו תלונה במשטרה בטיעון שכוכב הרשת אנס אותן לכאורה, חלקן היו קטינות בזמן שזה קרה. לפני כשבוע וחצי, העיתונאי דניאל אמרם פרסם וחשף את הידיעה המצמררת, מה שנתן אומץ לעוד נשים לגשת להתלונן.
לאחר שלוי נעצר בחשד לעבירות מין חמורות, היום (חמישי), הוחלט כי הוא צפוי להשתחרר למעצר בית, כאשר תנאיו ייקבעו בהמשך היום בדיון בבית משפט השלום בתל אביב. על פי רשת 13, לוי נעצר בעקבות שתי תלונות מנשים על אונס, כשהן היו מתחת לגיל 18, מה שגרם למשטרה לפתוח בחקירה סמויה בנושא, כשבסופה לוי נעצר.
 
כאמור, האישומים נגד לוי שגרמו למעצרו הם שהוא חשוד בשלילת כושר ההתנגדות של הקורבן לצורך עבירה, מעשה סדום שלא בהסכמה, בעילה שלא בהסכמה, שימוש מהלכי משפט ומעשה סדום תוך ניצול מרות יחסי עבודה ואיומים.
בנוסף, לוי היה אמור להיות משוחרר למעצר בית כבר מלפני כמה ימים, אך בשל בקשתו של לוי לעבור פוליגרף להוכחת חפותו, השופט החליט לדחות את שחרורו מחשש לניסיון של שיבוש חקירה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נשים מסוכנות (ל"ת)
    אבי 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אזרו אומץ לא עזרו אומץ
    תלמד עברית 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הרמה שיש היום
    סגור