משפט

רמי לוי מתעלם מהקנסות? זו העירייה שהגישה נגדו תביעה

על פי כתב הטענות שמפרט 47 דוחות שקיבל לכאורה סניף רמי לוי ברחוב מוטי קינד ברחובות בין היתר בשל פרסום שלט ללא רישיון, הוא עבר לכאורה עבירה על סעיף לחוק עזר לרחובות המורה על חובת רישיון שילוט לעסקים, כך שלדביה נדרש לתשלום הקנס
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני)
רמי לוי הסתבך עם העיר הזו? עיריית רחובות הגישה לבית משפט השלום ברחובות תביעה נגד רמי לוי שיווק השיקמה, כך על פי פרסום של 'רחובות ניוז', בשל הטענה כי הוא מפעיל מרכול ברחוב מוטי קינד ברחובות והתעלם מהדוחות שקיבל.
על פי כתב הטענות שמפרט 47 דוחות שקיבל לוי בין היתר בשל פרסום שלט ללא רישיון, הוא עבר לכאורה עבירה על סעיף לחוק עזר לרחובות המורה על חובת רישיון שילוט לעסקים, כך שלדביה נדרש לתשלום הקנס.
 
כמו כן, על פי 'רחובות ניוז', בהמשך כתב האישום צוין: " מובא לידיעתך כי אם לא תתייצב למשפט ובית המשפט יטיל עליך קנס, רשאי הוא להטיל גם עונש מאסר במקום הקנס".
רק לאחרונה, על פי מאקו, לוי הוא חלק מהתופעה הרווחת ברשתות השיווק היא מבצעים "מדומים": מבצעים על כמה מוצרים שמחירם זינק ועדיין יקר יותר מהמחיר בטרם החל המבצע. 15 סניפים במספר רשתות שונות, נבדקו על ידי לובי 99 שבדק את המחירים במבצע לעומת השנה שעברה.
 
כמה מוצרים זינקו במחיר ב-5% או יותר בשנה האחרונה, ועדיין פרסמו לגביהם מבצע לחג? בסך הכל 109 מוצרים ברמי לוי, 118 מוצרים בשופרסל, 89 מוצרים בוויקטורי ו-89 מוצרים ביוחננוף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפסיקו עם הזהרות חסרות שניים
    מקסים 04/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א. קנסות ב. ביטול רשיון ג. התחלתי עבודות שיפוץ עירוניות מול מגרש החניה והכניסה לעסק: אם הוא לא משתף פעולה, העירייה לא צריכה להתחשב בו
    סגור