משפט

איש עסקים מוכר על הכוונת: נפצים וחזיז הושלכו לביתו

החשד, רעול הפנים שהשליך את הנפצים נמלט מהמקום בתוך שניות. השוטרים שהגיעו לזירה מיד אספו ממצאים וראיות, הוציאו את סרטוני מצלמות אבטחה שהיו באיזור, וזאת כדי להבין באיזה רכב הגיע רעול הפנים ומה היה הכיוון שאליו המשיך מהזירה
מערכת ice |  2
איש עסקים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
איש עסקים מוכר על הכוונת. על פי פרסום במאקו כי אמש (שישי), הושלכו על ידי רעול פנים חזיז ונפצים לפנות בוקר על וילה יוקרתית של תושב כפר שמריהו, שנחשב לאיש עסקים מוביל.
החשד של המשטרה כי על פי החשד, רעול הפנים שהשליך את הנפצים נמלט מהמקום בתוך שניות. השוטרים שהגיעו לזירה מיד אספו ממצאים וראיות, הוציאו את סרטוני מצלמות אבטחה שהיו באיזור, וזאת כדי להבין באיזה רכב הגיע רעול הפנים ומה היה הכיוון שאליו המשיך מהזירה.

כעת במשטרה מבצעים מצוד אחרי אותו חשוד ועבור מי הוא ביצע את הפעולה, כמו גם מי אותו גורם עברייני שרצה להעביר מסר לאיש העסקים, ששכניו ודאי נכנסו לבהלה ולפחד בעקבות האירוע הקולני.
גורם במשטרה מסר למאקו: "זו לא טעות בכתובת מי שזרק את הנפצים והחזיז ידע בדיוק לאיזו וילה לזרוק. זה מעשה חמור ונעשה הכול לאתר את החשודים", אגב אותו איש עסקים היה מעורב בלא מעט פרשות בעבר, כולל של תקיפה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למי אכפת מאנשי עסקים?! (ל"ת)
    אוי, לא, כסף בסכנה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מישהו אמר אלי טביב
    ששון 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמאס כבר מהעבריינים האלה למה אין שקט
    סגור