משפט

הונאה על חשבון איתמר בן גביר: כך נגנבו מאות אלפים

במשטרת המחוז הצפוני נפתחה חקירה סמויה, בשילוב חוקרים מטעם חברת אשראי, זאת בעקבות תלונות רבות של קורבנות על כך שהונו ורימו אותם. על פי החקירה עלה כי החשוד הצליח במרמה לקחת הלוואות ולבצע עיסקאות בסכומי של מאות אלפי שקלים. כחלק מהשיטה, הוא התחזה לאיתמר בן גביר ולדמויות נוספות
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
התחזה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ולשורה של קורבנות נוספים. בתום חקירה רחבת היקף של שוטרי המחוז הצפוני נחשפה פרשיית הונאה בכרטיסי חיוב וכנגד החשוד הוגשה הצהרת תובע .
במשטרת המחוז הצפוני נפתחה חקירה סמויה, בשילוב חוקרים מטעם חברת אשראי, זאת בעקבות תלונות רבות של קורבנות על כך שהונו ורימו אותם. על פי החקירה עלה כי החשוד הצליח במרמה לקחת הלוואות ולבצע עיסקאות בסכומי של מאות אלפי שקלים.
 
מחקירת המשטרה עלה כי החשוד תושב העיר נוף הגליל התחזה למספר רב של קורבנות שאת הפרטים שלהם השיג במרמה, התקשר לחברות האשראי ולבתי עסק והצליח באמצעות הפרטים להנפיק כרטיס חיוב ולקחת הלוואות.
 חוקרי המשטרה בתחנת נוף הגליל הצליחו להתחקות אחר זהותו של החשוד ובתום חקירה מאומצת הוגש כנגדו הצהרת תובע ב-27 תיקים של הונאה. בין היתר התחזה החשוד לשר לבטחון פנים איתמר בגן גביר, טירן פרו ז"ל שנחטף לגנין, הספורטאית לונה צמטאי ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נוכל מתחפש לנוכל אחר.. נורא
    שי 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוכל מתחפש לנוכל אחר.. נורא
    סגור