בריאות

מירי בוהדנה במהלך מפתיע: "הצילה לי את החיים"

דרמה בגרסת המציאות: הדוגמנית ואשת הטלוויזיה המתנדבת במד"א, הוזעקה לטפל בצעיר שלקה בהתקף אלרגיה קשה, והעניקה לו טיפול חירום מציל חיים
מערכת ice |  1
מירי בוהדנה (צילום אינסטגרם)
מירי בוהדנה ידועה כדוגמנית וגם ככוכבת טלוויזיה, אבל לא פחות מכך בשנים האחרונות התפרסמה בשל התנדבותה במגן דוד אדום. היום היא אף זכתה להציל את חייו של בחור צעיר שלקה בהתקף אלרגיה, והעניקה לו טיפול חירום.
בוהדנה שהתה בביתה במושב יוקרתי בשרון בעת שהתקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על צעיר כבן 21 שנעקץ על ידי דבורים ופיתח התקף אלרגיה חריף, עד כדי קושי משמעותי בנשימה. בוהדנה, המתגוררת במרחק קצר משם, קיבלה את הדיווח ממוקד הכוננים של מד"א, ומיהרה למקום. היא מצאה את הגבר ישוב ברכבו ולאחר בדיקה רפואית מהירה, שלפה את מזרק האפיפן לטיפול באלרגיה והזריקה לו. כעבור מספר דקות כבר חל שיפור משמעותי במצבו, והוא יצא מכלל סכנה. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינה את הצעיר להמשך טיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא במצב יציב.
 
הצעיר בו טיפלה מירי בוהדנה, סיפר לאחר שהתאושש: "ישבתי ברכב אחרי שנעקצתי ע"י הדבורים ותוך שניות הגיעה אלי חובשת מד"א שהזריקה לי את התרופה. אחרי שמצבי השתפר נרגעתי וזיהיתי שמי שמטפלת בי היא מירי בוהדנה. אני מודה לה מאוד שהצילה לי את החיים".
מירי בוהדנה התגייסה למעגל הנשים של ידידי מד״א בישראל, במטרה לסייע בהעלאת המודעות לחשיבות הצלת החיים בארץ. היא עברה קורס עזרה ראשונה בסיסי של מד"א, ולאחר מכן הכשרות נוספות והפכה למגישת עזרה ראשונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהימה האישה הזאת. (ל"ת)
    מר ציפן 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור