בעולם

גלעד ארדן תוקף: "הישראלים יתמודדו עם שואה, החטופים יישארו במנהרות"

שגריר ישראל באו"ם נשא דיון בפני שרי החוץ של מדינות רבות, ביניהן: צרפת, רוסיה, סלובניה איראן ועוד. בנאומו הוא יצא נגד הקריאות להפסקת אש ואמר: "אתם לא חושבים על ההשלכות. הישראלים יתמודדו עם ניסיון לטבח ושואה נוספת. צפוי לנו עתיד קודר"
מערכת ice | 
גלעד ארדן (צילום דוברות משלחת ישראל לאום)
שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן נשא נאום בדיון מיוחד בדרג שרי חוץ במועצת הביטחון בנושא המלחמה בעזה. בדיון השתתפו שרי החוץ של רוסיה, צרפת, סלובניה, איראן ועוד. כמו כן, ארדן יצא נגד הקריאות להפסקת אש ואמר: "רבים כאן קוראים להפסקת אש אך לא חושבים על ההשלכות לכך".
שר החוץ הוסיף: "אני אומר לכם מה יקרה: חמאס יישאר בשלטון. חמאס יתארגן מחדש. ושוב הישראלים יצטרכו להתמודד עם ניסיון לטבח ולשואה נוספת". הוא פנה למשתתפים בדיון ושאל: "זה מה שאתם רוצים בשבילנו? שפעם נוספת, ישראל תאלץ לצאת למלחמת הגנה בעזה? אתם מצפים מאיתנו להסכים להפסקת אש ולהשאיר את החטופים שלנו במנהרות הטרור של חמאס? כל עוד חמאס יישאר בשלטון, צפוי לנו עתיד קודר".
בנוסף, השגריר ארדן התייחס בדבריו לגודל האבסורד בהזמנת שר החוץ האיראני לנאום באו"ם על ישראל והמצב במזרח התיכון: "השר עבדולאהיאן מייצג את המשטר שמחמש ומנחה את חיזבאללה לפגוע באזרחנו. הוא מייצג את המשטר שמעביר נשק ומודיעין לחות'ים". בהמשך הוא הציג תמונות של נשק איראני שנתפסו על ידי חיל הים של ארה"ב, והבהיר כי זו הוכחה ברורה בנוגע לטענה כי איראן עומדת מאחורי התחממות הזירה.
 

ארדן לא חסך מביקורת גם כלפי רוסיה, ואמר בנוגע לשר החוץ הרוסי לברוב: "כמו שכל חברות המועצה פה יודעות, רוסיה משתמשת במל"טים איראניים כדי להרוג אזרחים באוקראינה. הטרור האיראני יגיע לכולכם, כולנו יודעים את זה, אפילו רוסיה שמשתפת פעולה בעצמה עם איראן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה