בעולם

ארדואן בהתקפה פרועה על נתניהו: "לא שונה מהיטלר"

הנשיא הטורקי השתולל בנאום באנקרה, והאשים את ישראל ש"הפציצה אפילו בתי ספר, בתי חולים, מקומות פולחן ואוניברסיטאות". עוד תקף: "צפינו במחנות הנאצים של ישראל"
מערכת ice | 
ארדואן (צילום pixabay, shutterstock)
נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן ממשיך במתקפות הפרועות על ישראל מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, והפעם שובר שיא חדש של שפל עם השוואה בין רה"מ נתניהו לצורר הנאצי היטלר.
בנאום שנשא בבירת טורקיה אנקרה, אמר ארדואן: "האכזריות הישראלית שימשה מעין מבחן לקמוס. התברר מי באמת מגן על זכויות אדם וכבוד ומי רק מנצל אותן. צפינו במחנות הנאצים של ישראל, לא? איזו מין עבודה זו? הם מדברים על היטלר בצורה מוזרה, מה ההבדל ביניהם לבין היטלר? אלה יגרמו לנו להתגעגע להיטלר. זה חמור יותר מהיטלר. הוא מקבל תמיכה מהמערב.

"הקול שעומד עם המדוכאים הוא קולם של הטורקים המוסלמים", המשיך הנשיא הטורקי. "תראו, עברו בדיוק 80 יום מאז שהחלו המתקפות. במשך 80 יום, כל הערכים האנושיים נרמסו לנגד עינינו".
 
"ישראל תוקפת בתי חולים, בתי ספר, מקומות תפילה והורגת עיתונאים", הוסיף ארדואן. "אנו עושים מאמצים בינלאומיים כדי להגיע להפסקת אש ברצועת עזה. גרמניה שותקת לגבי פשעיה של ישראל בעזה כי היא משלמת על מה שהיטלר עשה".
עןד אמר ארדואן: "הם הפציצו אפילו בתי ספר, בתי חולים, מקומות פולחן ואוניברסיטאות שאסור להפציץ במלחמה. המדענים של עזה מתו יחד עם משפחותיהם, כמעט כל העיתונאים שמנסים להוציא את הברבריות בעזה נרצחו. 2.5 מיליון אנשים שנכלאו בשטר צר של 360 קמ"ר. אנו צופים, בלב כבד, בטבח של מיליוני אנשים. למרות מאמצים דיפלומטיים של מדינות אנושיות כמו טורקיה, לצערנו לא הצלחנו למנוע רצח של מאות עזתים בכל יום".
ראש הממשלה נתניהו פרסם בתגובה לדבריו של נשיא טורקיה ארדואן: ״ארדואן שמבצע רצח עם בכורדים, שמחזיק שיא עולמי בכליאת עיתונאים שמתנגדים לשלטונו, הוא אחרון שיכול להטיף לנו מוסר.  צה״ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם שנלחם ומחסל את ארגון הטרור המתועב והאכזרי ביותר בעולם, חמאס דאע״ש, שביצע פשעים נגד האנושות  ושארדואן משבח אותו ומארח את בכיריו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה