בעולם

לינור אברג'יל מתפוצצת באו"ם: "לא רוצים להציג כתמי הדם על המכנסיים"

מלכת היופי ומיס עולם לשעבר לינור אברג'יל, נאמה באו"ם ותקפה את ארגוני הנשים לאור שתיקתם נוכח מעשי האונס של חמאס בנשים הישראליות ב-7 באוקטובר: "חמאס צמאי הדם אפילו תיעדו את פשעי המלחמה שלהם, ועדיין ארגוני הנשים שותקים"

מערכת ice | 
הסיפור האמיתי של לינור אברג'יל, אתמול ב'רשת' (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
אתמול (שני), נאמה מלכת היופי ומיס עולם לשעבר לינור אברג'יל באו"ם בנוגע לשתיקת הארגונים הפמיניסטיים נוכח התקיפות המיניות והאונס שנעשו על ידי מחבלי חמאס לנשים הישראליות בעת אירועי הטבח ב-7 באוקטובר. אברג'יל תקפה את אותם ארגונים שמציגים את עצמם כמגדלור לזכויות נשים בעולם ואמרה: "הם לא רוצים להציג את כתמי הדם על מכנסיים, את האגנים השבורים, הגוף המחולל של אחיות".
אברג'יל שנבחרה כמיס עולם, תקפה את ארגוני הנשים אשר בעבר הביעו את תמיכתם כאשר חשפה כי היא עצמה נאנסה בשנת 1998: "אני זוכרת את החיבוק החם שקיבלתי מארגוני נשים בעולם. הרגשתי שיש לי תמיכה, שמישהו מאמין לי, שמישהו מקשיב לי. האם הארגונים הללו ביקשו הוכחות אז? האם הם פקפקו בגרסה שלי? האם ביקשו לנהל חקירה מעמיקה לפני שקופצים למסקנות?".
אברג'יל המשיכה לתקוף את ארגוני הנשים באו"ם ואמרה "כמה נוח היה באותו זמן לאותם ארגונים להשתמש בשמי ובתהילה שלי, להזמין אותי לכינוסים שלהם, להצטלם עם האישה שהפכה עבורם לסמל. וכמה אני מתביישת שלא הייתי יותר מניצבת בהפקה שלהם".
מלכת היופי ומיס עולם לשעבר הדגישה את האבסורד כי על אף שמחבלי חמאס דאגו לתעד את מעשיהם הנורא לאזרחי ישראל בכלל ולנשים הישראליות בפרט, ארגוני הנשים שמרו על שתיקה מחפירה.
"היום בכינוסים הללו, הם לא רוצים להציג את כתמי הדם על מכנסיים, את האגנים השבורים, הגוף המחולל של אחיותיי. חמאס צמאי הדם אפילו תיעדו את פשעי המלחמה שלהם, ועדיין ארגוני הנשים שותקים. זה לקח כמעט חודשיים בשביל האו"ם לפרסם בסוף השבוע הזה בשעת לילה מאוחרת את הגינוי שלהם", כך אמרה אברג'יל בעת נאומה באו"ם.  
עוד הדגישה אברג'יל, כי הסיבה המרכזית לשתיקתם של הארגונים הפמיניסטיים ברחבי העולם, נובעת מ"פחדנות ופוליטיקות קטנוניות" ואף הוסיפה כי שתיקתם המזעזעת מצביעה על דבר אחד: "שקט הוא רפש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה