בעולם

בתיה ועידן עופר בצעד חריג נגד הרווארד: "הצהרות רפות"

בעקבות ה"הצהרות הרפות" של אוניברסיטת הרווארד בכל הנוגע לטבח שביצע חמאס בתושבי עוטף עזה, בתיה ועידן עופר החליטו לפרוש מהועד המנהל של הבית הספר הקנדי באוניברסיטה
מערכת ice |  3
בתיה ועידן עופר (צילום אמיר רון)
בתיה ועידן עופר התפטרו מהועד המנהל של בית הספר קנדי בהרווארד במחאה על התגובה הרפה של האוניברסיטה למלחמה ולטבח החפים מפשע שבוצע בישראל. בתיה ועידן עופר חברים בועד המנהל של בית הספר הנחשב בעולם לממשל שנים ארוכות ואולם, היום לאחר ההודעה של הרווארד המאזנת בין ישראל לחמאס החליטו שלא לשתוק ולפרוש מיידית מהוועד המנהל.
כמו כן, הם תרמו תרומה אישית של 8 מיליון שקל לאחים לנשק לחמ"ל האזרחי בנוסף למיליונים רבים שנתרמו דרך החברות בבעלותם.
בתיה ועידן עופר: "אנו מאמינים שלאוניברסיטת הרווארד, בהיותה אוניברסיטה מובילה בעולם, יש חובה ואחריות לנקוט עמדה ברורה נגד מתקפה ברברית על ישראל.  ההצהרות של בכירי הרווארד כשלו באיזכור שמה של ישראל ובגינוי חריף של חמאס כארגון טרור רצחני, שמטרתו היא השמדת מדינת ישראל והעם היהודי.
אנו מאוכזבים מההצהרות הרפות ומחוסר נקיטת עמדה ברורה של בכירי האוניברסיטה נגד הטרור הרצחני של חמאס. לפיכך, החלטנו להתפטר מתפקידינו, בוועד המנהל של בית הספר על שם ג׳ון קנדי באוניברסיטת הרווארד. 
ליבנו ומחשבתו נתונה בימים אלה עם משפחות ההרוגים. אנו מייחלים לחזרתם המהירה של החטופים הביתה ומאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים. עם ישראל חי - וינצח את הטרור".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עופר
    מושון 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ציוני אמיתי
    סגור
  • 2.
    אין מילים
    לופו 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש ככה …אין מילים ..
    סגור
  • 1.
    ראוי והגיוני- צעד נבון
    יוסף בכתונת הפסים 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינני מאמין שישנם אנשים הטומנים ראשם,עדיין בחול.. בנות יענה מודרניות. טוב עשיתם כל הכבוד יישר כוח. שמח לראות שיש בנו עוד טיפה של רחמים ועמוד שדרה חזק ויציב. עם ישראל חי וינצח את הטרור.
    סגור