בעולם

אשתו של הכוכב המורשע לא תתגרש ממנו למרות גזר הדין

למרות המאסר הארוך שקיבל השחקן לשעבר דני מסטרסון, אשתו ב-12 השנים האחרונות תמשיך לעמוד לצידו ולתמוך בו במהלך המאסר. עם זאת, זה החשש העיקרי שלה בנוגע לבעלה
מערכת ice | 
דני מסטרסון (צילום ויקיפדיה)
בשבוע שעבר נידון כוכב "מופע שנות ה-70" לשלושים שנות מאסר לאחר שחבר מושבעים מצא אותו אשם באונס של שתי נשים בתחילת שנות ה-2000. כעת מתברר כי למרות גזר הדין הארוך, רעייתו ב-12 השנים האחרונות ממש לא הולכת להתגרש ממנו ותמשיך לעמוד לצידו.
רעייתו של דני מסטרסון, ביז'ו פיליפס, אומנם "מבוהלת" לפי מקורבים, אבל היא מוקפת במשפחה וחברים ועדיין חשה תקווה לנוכח המציאות. עוד דווח במגזיני הרכילות השונים כי היא בעיקר חוששת שמישהו יפגע במסטרסון בכלא והדבר מביא למחשבות לא פשוטות. עם זאת, היא כאמור תמשיך לתמוך בו וכמובן בבתם המשותפת.
יותר מכך, פיליפס עד עכשיו לא מאמינה לטענות של הנשים המאשימות כלפי בעלה, ולא מאמינה שהוא יכול לבצע את המעשים שהוא מואשם בהם. 
נזכיר המשפט עורר הד רב, ולא רק בגלל גודל העונש שהכוכב המושמץ קיבל. לאחר המשפט נחשף כי הכוכבים ששיחקו לצידו של מסטרסון, אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, העבירו לבית המשפט עדויות על אופיו של השחקן לשעבר שתומכות בו. הזוג נאלץ להוציא הודעות התנצלות על המהלך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה