בעולם

בן אנד ג'ריס השתגעה? "ארה"ב קמה על אדמות גנובות"

לא הספיק לה החרם הכושל על ישראל? חברת הגלידה הרתיחה את המעריצים עם פוסט יום העצמאות שלה, וצייצה בטוויטר, "ארצות הברית נוסדה על אדמות ילידים גנובות. ברביעי ביולי הקרוב, בואו נתחייב להחזיר אותן". עוד החברה טענה כי חגיגות וחגיגות 4 ביולי יכולות "להסיח את הדעת מהאמת המהותית על הולדת האומה הזו"
מערכת ice | 
בן אנד ג'ריס (צילום shutterstock, טוויטר/ Ben & Jerry's)
אחרי שהחרם על ישראל נכשל ובגדול, בן אנד ג'ריס פרסמה אמש (שלישי) הודעה חצופה במיוחד, לפיה "ארצות הברית קיימת על אדמת ילידים גנובה", דווקא ב-4 ביולי יום העצמאות של המעצמה החזקה בעולם.
כעת מתעוררת זעקה: "הפכו אותם ל-Bad Light שוב". חברת הגלידה הרתיחה את המעריצים עם פוסט יום העצמאות שלה, וצייצה בטוויטר, "ארצות הברית נוסדה על אדמות ילידים גנובות. ברביעי ביולי הקרוב, בואו נתחייב להחזיר אותן". עוד החברה טענה כי חגיגות וחגיגות 4 ביולי יכולות "להסיח את הדעת מהאמת המהותית על הולדת האומה הזו".

בן אנד ג'ריס הציעו "להתחיל עם הר ראשמור", וכתבו, "מה המשמעות של יום העצמאות עבור אלה שהארץ הזאת נגנבה להם? אלה שנרצחו ונאלצו באלימות אכזרית לשמורות, אלה שנדחקו מהמקומות הקדושים שלהם. ושללו את חירותם. הפנים בהר ראשמור הם פניהם של גברים שפעלו באופן פעיל להרוס תרבויות ודרכי חיים ילידים, כדי למנוע מהילידים את זכויותיהם הבסיסיות".
ההודעה התמוהה קיבלה תגובות מעורבות, כאשר רבים קראו לאחרים להחרים את המותג בצעד המהדהד את ההשלכות של השותפות האחרונה של באד לייט עם הדוגמן הטרנס דילן מולבני. המשפיענית הטרנסג'נדרית, בת 26, עוררה זעם בקרב המבקרים לאחר שהוחתמה כנציגת מותג הבירה בתחרות מדנס במארס ומאז שמרה מרחק מאינסטגרם.
משתמש אחר בטוויטר כתב: "בדיוק כשאתה חושב ש-@benandjerrys לא יכולים לרדת נמוך יותר - הם עושים את הדבר הזה. להחרים את בן אנד ג'ריס". אחר הציע: "סגרו את החנויות, או יותר טוב, תרמו את העסק שלכם וכל מה שבבעלותכם בארצות האלה ששייכות בצדק לאנשים הילידים, תתנצלו בפניהם, וחזרו ליבשת ממנה הגיעו אבותיכם, עכשיו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה