בעולם

לאחר הניצחון ההיסטורי, בברזיל מתאוששים: "דיברנו על הבושה הזו"

שליחי ESPN בברזיל הגיבו לניצחון הישראלי של הנבחרת עד גיל 20: "כל הכבוד לישראל, זה ניצחון גדול בשבילכם. הייתם רק פעם אחת במונדיאל"
מערכת ice |  1
נבחרת ישראל (צילום טוויטר FOX SOCCER)
אתמול (מוצ"ש) נבחרת ישראל עד גיל 20 התקדמה עוד שלב בגביע העולם לנבחרות עד גיל 20 (מונדיאליטו), והצליחה להשאיר את כולנו המומים. מסתבר, שגם מעבר לים מבינים את גודל ההישג ואת ההיסטוריה שעשו הצעירים בכחול לבן.
כעת, כתבי ESPN מברזיל,  קונראדו ג'ולייטי ופאולו אנטונס שיתפו את "ערוץ הספורט" בסנסציה שחוללו הצעירים הישראלים: "דיברנו על הבושה הזו. כל הכבוד לישראל, זה ניצחון גדול בשבילכם, אבל בלי לזלזל - הייתם רק פעם אחת במונדיאל וזה קרה ב-1970".
ג'ולייטי ואנטונס עוד טענו כי: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד לכם, זה מביש". הפרשנים טוענים שנבחרות ברזיל בכדורגל נמצאים כעת בתקופה רעה: "אנחנו חווים כרגע תקופה לא טבעית בכדורגל הברזילאי. אין לנו מאמן בנבחרת הבוגרת, המאמן של הנבחרת עד 20 עושה את זה גם לתקופה קצרה ומחפשים מאמן חדש".
כידוע, הנבחרת הצליחה לעלות אתמול לשלב חצי הגמר (!) של הטורניר העולמי והיא צפויה לפגוש את נבחרת ארה"ב או נבחרת אורגוואי, במשחק שיערך ביום רביעי בערב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ובכל זאת יצאו שחצנים רק ש.........
    א. 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנבחרת ישראל היא סגנית אלופת אירופה ולא איזה נבחרת משום מקום אז תנוח דעתם.
    סגור