בעולם

מסנוורת: קייט מידלטון מדהימה בלוק מלכותי ועושה מחווה לנסיכה דיאנה

נסיכה נוצצת: הדוכסית מוויילס זהרה היום בהכתרת המלך צ'ארלס בשמלת שנהב עם ארבעה סוגי פרחים, כשהיא חולקת כבוד לנסיכה דיאנה המנוחה. צפו בתמונות
מערכת ice | 
קייט מידלטון בהכתרת המלך צ'ארלס
הנסיכה מוויילס קייט מידלטון נראתה זוהרת הבוקר (שבת) בשמלת שנהב מסנוורת של אלכסנדר מקווין כשהשתתפה היום בהכתרת המלך לצד הנסיך ויליאם.
כשהיא הגיעה הבוקר ללונדון, מידלטון, 41, הייתה אלגנטית בשמלה המדהימה, שהציגה רקמה של מטילי כסף וחוטים עם מוטיבים של ורדים, גדילן, נרקיסים ושמרוק שייצגו את כל אחת מארבע האומות.
הנסיכה כבר מזמן בחרה ללבוש את אלכסנדר מקווין לרגעים משמעותיים בחייה, ובמחווה נוגעת ללב לחמותה המנוחה הנסיכה דיאנה, ענדה הנסיכה עגילי פנינים שהוענקו לדיאנה לפני חתונתה עם הנסיך צ'ארלס ב-1981.
 
 
כאמור היא לבשה את אלכסנדר מקווין - אחד ממותגי האופנה האהובים עליה - בהזדמנויות רבות. בעבר בחרה במעצבת שרה ברטון לעצב את שמלת הכלה שלה.
ארבעת הפרחים של אומות הבית - ורד אנגלי, גדילן סקוטי, נרקיס וולשי ושמרוק אירי - נרקמו על השמלה.
 

האם לשלושה ענדה בעבר את התכשיטים, שהושארו לוויליאם והארי, בטקס ה-BAFTA ב-2019. דיאנה ענדה את העגילים בהזדמנויות שונות, כולל במשתה עבור הקיסר היפני אקיהיטו ב-1990 - ובחגיגה חגיגית בארמון ורסאי ב-1994.
הנסיכה הצטרפה לבני המלוכה הזרים, מנהיגי העולם והמכובדים, בקבלת הפנים הנוצצת, והשלימה את הלוק שלה עם עגילי ספיר ויהלומים של המלכה האם.
 
כשהיא משפרת את תווי פניה עם מעט איפור זוהר, קייט נראתה נינוחה ורגועה כששוחחה עם המוזמנים, בעוד המלך צ'ארלס נראה עמוק בשיחה עם הגברת הראשונה של אוקראינה, רעייתו של הנשיא זלנסקי, אולנה זלנסקה.
 
הנסיך ויליאם גם היה במקום לברך את האורחים כשההכנות האחרונות יוצאות לדרך לטקס מחר.
מוקדם יותר היום, המלך והנסיך והנסיכה מוויילס ריגשו מעריצים מלכותיים בקניון כשהם הופיעו בהפתעה כדי לברך את המברכים פחות מ-24 שעות לפני ההכתרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה