בעולם

טראמפ צפוי לעמוד לדין על תשלום דמי שתיקה לכוכבת פורנו

כתב אישום נוסף מתווסף לרשימה המרחפת מעל ראשו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. הפעם פרשת דמי השתיקה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס חוזרת והפרקליטות בניו יורק צפויה להגיש כתב אישום בגין תשלום בלתי חוקי לדניאלס במטרה לשפר את הקמפיין הנשיאותי שלו
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, unsplash)
כשנה לאחר שהנשיא לשעבר דונלד טראמפ ניצח בתביעה שהגישה נגדו כוכבת פורנו בשם סטורמי דניאלס, מתסמן כי הפרקליטות במדינת ניו יורק יגישו כתב אישום רשמי נגד המתמודד לבית הלבן בגין תשלום דמי שתיקה של 130 אלף דולר לדניאלס במסגרת קמפיין בחירות.
במסגרת החשדות, אותן הפרקליטות חוקרת כבר חמש שנים, הצפי הוא כי ההאשמות יכללו תשלום של טראמפ לכוכבת כדי להשתיק רומן שהיה ביניהם בשנת 2005. התשלום לכאורה סייע לקמפיין של טראמפ, או יותר נכון הסיר ממנו מבוכה רבה, כמה שנים לאחר מכן ולכן התשלום אינו חוקי. 
על פי ההערכות עורכי הדין של טראמפ כבר קיבלו הודעה רשמית על כל שהוא מוזמן להעיד בבית המשפט  - מנהג שנתון לאלו שעומד להיות מוגש נגדם כתב אישום. הסברה היא כי טראמפ לא יסכים להגיע לבית המשפט והוא כבר אמר בעבר שלא עשה דבר שאינו חוקי וכי לא ניהל ולא היה רוצה לנהל רומן עם דניאלס.
אם התיק אכן יתקדם בבית המשפט, טראמפ יהיה הנשיא לשעבר הראשון שיש נגדו כתב אישום פלילי. כזכור מעל ראשו של טראמפ מרחפות סכנות משפטיות נוספות, בהן כתבי אישום שעשויים להיות מוגשים בגין ניסיון להשפיע על תוצאות הבחירות בשנת 2020. טראמפ כבר הודיע שאם אלו יוגשו הוא עדיין ימשיך למרוץ שלו לנשיאות בשנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה