בעולם

שר החוץ הסיני: עימות עם ארה"ב הוא בלתי נמנע

שר החוץ הסיני הנכנס, צ'ין גאנג, כינס מסיבת עיתונאים לרגל כניסתו לתפקיד ושם פרש את משנתו בנוגע ליחסי ארה"ב-סין. גאנג טוען שעימות בין ארצות הברית לסין הוא בלתי נמנע אם ארה"ב לא "תלחץ על הברקס"

מערכת ice |  2
סין, ארה"ב (צילום shutterstock)
שר החוץ הנכנס של סין, צ'ין גאנג, התייחס במסיבת עיתונאים לרגל כניסתו לתפקיד לקשר המתוח של מדינתו עם ארצות הברית ואמר כי שתי המדינות בדרך לעימות אם ארצות הברית לא "תלחץ על הברקס". הוא אף הוסיף ואמר שעימות בין המדינות הוא בלתי נמנע אם ארצות הברית לא תשנה את גישתה לסין.
גאנג הוסיף ואמר: "אם ארצות הברית לא תלחץ על הבלמים, ותמשיך לשעוט בכיוון הלא נכון שום כמות של הגבלות והגנות לא תמנע ירידה מהפסים ולבטח יהיה עימות והתנגשות. להימור חסר האחריות של ארצות הברית יכולות להיות תוצאות קטסטרופליות".
בכל הנוגע לטיוואן אמר: "סוגיית טאיוואן היא הייסוד הפוליטי של יחסי סין וארצות הברית והיא מהווה את הקו האדום הראשון שאסור לחצות אותו". גאנג התייחס במסיבת העיתונאים גם לבלון הריגול הסיני שנמצא מעל ארצות הברית ולאחר מכן יורט מעל האוקיינוס: "משבר דיפלומטי מיותר שניתן היה להימנע ממנו, התפיסה האמריקנית של סין היא מעוותת לגמרי. וושינגטון רואה בסין יריב עיקרי ואתגר שיש להתמודד איתו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזכיר
    שמ 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את " המלחמה על הבית "של האנרכיסטים.נשיא סין זעם לאחרונה על כך שהאמריקאקים לא המתינו עד שהבלון הלבן ששלחו לסרוק את ארה"ב הברית של אמריקה יחלוף מעל כל היבשת והוא הופל רגע לפני שחצה את החוף המזרחי אחרי שצילם את כל היבשת.האידיוטים האמריקאקים היו צריכים להפילו 500 ק"מ מהחוף המערבי של היבשת.סין מתמקמת בקובה כמו חרושצ'וב ובריה"מ בראשית שנות ה 60.לא מבין למה האמריקאקים לא מגיבים בפעולת נגד ומציבים בטאיוואן את מפקדת הצי השביעי הפאסיפי על כל ספינותיו.אם סין מעיזה לאיים על היבשת האמריקאקית אז זו צריכה לאיים על היבשת הסינית.החוצפה הסינית שמאיימת במלחמת עולמות צריכה הגבלה מיידית לפני התעצמותה.
    סגור
  • 1.
    מלחמת העולם השלישית מתקרבת
    חייב איניש לבסומי 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שאתה אומר ? סיני מסריח שמלחמת העולם השלישית באה ימח שמכם גוים מסריחים
    סגור