בעולם

הנסיך הארי מטיל פצצה: "מרגיש אשם במוות של אמא"

הנסיך ממשיך לייצר כותרות קשות נגד משפחת המלוכה וחשף את הקשר עם אביו ועם אחיו: "רוצה אתם חזרה, אין להם נכונות להתפייס כלל"
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
הכותרות שהנסיך הארי מייצר לא נספקות. כעת, הוא יוצא בשני ראיונות טרם יציאת הביוגרפיה החדשה שלו. היחסים הבעייתיים עם משפחתו, המוות הטראגי של אמו הנסיכה דיאנה היו בין הנושאים אליהם התייחס.
תחילה הוא פתח והתייחס למותה של אמו: "כל אחד יודע איפה הוא היה ומה עשה בלילה שאמא שלי מתה. בכיתי פעם אחת, בקבורה, ואתה יודע, הייתה לי אשמה לגבי איך שהתנהגתי, ואני חושב שגם וויליאם מרגיש אשם, בכך שיצאנו החוצה בארמון בקינגהאם".

עוד סיפר על לווייתה: "היו שם 50 אלף זרי פרחים לאמנו, ואנחנו הסתובבנו שם לוחצים ידיים, מחכיים לא הבנו למה הידיים של ההמונים היו רטובות, אבל זה היה מכך הדמעות שהם ניגבו מהפנים". בקטע אחר הוסיף: "כולם חשבו שהם הכירו את אמא שלנו, ושני האנשים הכי קרובים אליה, שני האנשים שהיא הכי אהבה בעולם, לא יכלו להראות רגש בסיטואציה הזאת".
על היחסים הרעועים עם אביו ואחיו הרחיב: "הייתי רוצה לקבל בחזרה את אבא שלי, הייתי רוצה לקבל בחזרה את אח שלי. אין להם שום נכונות להתפייס. הם מרגישים שהדבר הנכון הוא להמשיך להחזיק אותנו תחת התדמית של נבלים, אני רוצה משפחה, לא מוסד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה