ויראלי

הנסיך הארי מעורר סערה חדשה: "נכנסו למיטה עם השטן"

לקראת פרסום ספרו "Spare", הנסיך הארי פתח פה אמש (ראשון) בריאיון אינטימי ל-ITV הבריטי וחשף פרטים מסעירים חדשים על היחסים המפוקפקים במשפחת המלוכה. בין השאר, הנסיך האשים את אשתו של אביו, קמילה, שהדליפה שיחות פרטיות לתקשורת ופגעה במייגן מרקל: "גרמה לסבל רב" 

מערכת ice |  4
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
ימים ספורים לפני שהוא עתיד להיות מושק באופן רשמי, ההדלפות מהספר החדש של הנסיך הארי שצפוי להתפרסם ביום חמישי, Spare, לא מפסיקות. אמש (ראשון) הנסיך הארי התראיין לרשת ITV הבריטית, ביקר את היחסים בין בני משפחת המלוכה ולא חסך מהם האשמות.
"הם נכנסו למיטה עם השטן", הוא טוען בראיון, שישודר בישראל על ידי יס, ומסביר שבני משפחתו עשו הכל כדי לזכות בסיקור חיובי בצהובונים הבריטיים ו"לשפר את תדמיתם". בנוסף, הנסיך האשים את בת זוגו של אביו, קמילה, בכך ש"הדליפה שיחות פרטיות לתקשורת וגרמה כאב וסבל רב" לאשתו, מייגן מרקל.
ההדלפות החדשות מספקות לתקשורת נושאים חמים לדבר עליהם מדי יום. זה החל במריבה פיזית בין האחים לבית המלוכה ועד להאשמות ביחס לתחפושת הנאצי של הנסיך
האשמות נוספות שלכאורה יפורסמו בספרו החדש של הנסיך כוללות תיאור של ויליאם מכה את הארי בעקבות המצב השביר עם מייגן ואת היקף היחסים המסובכים עם אמו החורגת והמלכה קמילה.
בנוסף, הנסיך הארי גילה שכשאמא שלו, הנסיכה דיאנה, הלכה לעולמה כשהיה בן 13, אביו בישר לו את החדשות הרעות. על פי הכתוב בספר, צ'ארלס אפילו לא חיבק אותו, אלא רק הניח יד על ברכו: "הוא לא היה מיומן בהפגנת הרגשות שלו במקרים הרגלים, איך היה ניתן לצפות ממנו להראות אותם במקרה של משבר כזה?". על המחווה הצנועה של היד המנחמת הוא כתב: "זה היה דיי משמעותי מצדו. אבהי, מלא תקווה, אדיב. ומאד לא אמיתי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תמונה אמיתתי ספר נוסף
    דןדן 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף תמונה של אחרים כי לא נעים להתבע עלידי נסיך ונשיכה .
    סגור
  • 3.
    התבלבלתם בתמונה חחחח (ל"ת)
    לאה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא הארי ומייגן (ל"ת)
    מורה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אבל... לפחות תשימו תמונה של הארי ומייגן
    דניאל 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ולא של זוג רנדומאלי אחר
    סגור