בעולם

הנסיך הארי מסתבך שוב: הפעם עם נלסון מנדלה

חשבתם שהסדרה הראשונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל גררה אחריה שובל ארוך של ריבים מתוקשרים? הסדרה השנייה של הזוג עם נטפליקס, "Live to Lead", מרגיזה לא פחות
מערכת ice |  2
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
הנסיך הארי ומייגן מרקל טוענים שהתוכנית האחרונה שלהם בנטפליקס הייתה "בהשראת נלסון מנדלה" – אבל נכדתו של מנדלה מאמינה שיש להם מניע נסתר.  
ניקולה מנדלה בת ה-57 תקפה את בני הזוג על כך שהשתמשו במורשתו של סבה כאמצעי להרוויח כסף עבור סדרת נטפליקס שלהם "Live to Lead".

מנדלה האשימה את הזוג בכך שהשוו את המאבקים שלהם עם משפחה המלוכה לחייו של הנשיא לשעבר של דרום אפריקה ונלחמים למען החופש, וטענה שזה "מעצבן ומייגע".
"אין מה להשוות", אמרה מנדלה בריאיון באוסטרליה. "אני יודעת שקרן נלסון מנדלה תמכה ביוזמה, אבל אנשים גנבו ציטוטים של סבא במשך שנים והשתמשו במורשת שלו כי הם יודעים שהשם שלו מוכר – הארי ומייגן אינם שונים מהם".
מנדלה הודתה שהיא מעריצה את הנסיך הארי על כך שיש לו ביטחון להיפרד ממשפחת המלוכה, במיוחד שסבה "מרד נגד נישואים מסודרים כדי למצוא את הדרך שלו בחיים".
"אבל יש לזה מחיר, אז אתה צריך לממן את החיים שלך", הוסיפה. "השלמתי עם זה שאנשים משתמשים בשם של סבא, אבל זה עדיין מרגיז ומייגע כל פעם שזה קורה. הארי צריך להיות אותנטי ולהיצמד לסיפור שלו, איזה רלוונטיות יש לחייו של סבא עם שלו?", תהתה מנדלה.
נכדתו של מנדלה חשפה שהיא לא מאמינה שהנסיך הארי או מרקל פגשו אי פעם את המנהיג "כמו שצריך". "אני לא מאמינה שהארי ומייגן אי פעם פגשו את סבא כמו שצריך, אולי כשהארי היה צעיר בארמון בקינגהאם", היא שיתפה. "אבל הם משתמשים בציטוטים שלו בסרט התיעודי כדי למשוך אנשים ולהרוויח מיליונים מבלי שמפחת מנדלה תרוויח".
הסדרה "Live to Lead" משתמשת בצילומים של מנדלה ביציאה מהכלא ב-1990 ומציג את הזוג מצטטים את מנהיג האנטי- אפרטהייד, כמו גם אומרים שהתוכנית בהשראה מפועלו. סדרת הדוקו בת שבעת החלקים הופקה בשיתוף קרן נלסון מנדלה.
התוכנית השנייה של הארי ומייגן בנטפליקס כוללת ראיונות עם מנהיגים בולטים, כולל ראשת ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן, שופטת בית המשפט העליון המנוחה רות ביידר גינסבורג ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מפחדים
    בלשנית 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למייגן מרקל יש חיוך של צ'אקי... יש לה אישיות טורדנית ומפחידה. היא לא תבחל בדבר ואין לה אלוהים.
    סגור
  • 1.
    נלסון מנדלה היה ברשימת אירגוני הטרור של ארהבטרם נהיה לנ (ל"ת)
    ,נלסון מנדלה 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור