בעולם

הנסיך הארי בריאיון חדש: "אני רוצה לחדש את הקשר עם אבי ואחי"

לאחר שהפיק סדרת דוקומנטרי על היציאה שלו ושל אשתו מבית המלוכה, הנסיך הארי ישיק בשבוע הבא את הספר האוטוביוגרפי הרשמי והראשון שלו. לקראת ההשקה יעלה ריאיון חדש עמו ובו הוא חושף שהוא רוצה לחדש את הקשר עם משפחתו
מערכת ice |  2
הנסיך וויליאם והארי (צילום פייסבוק)
זמן קצר לאחר שהסדרה הדוקומנטרית על חייהם של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל עלתה בנטפליקס וחשפה פרטים חדשים על היחסים בינם לבין חברי משפחת המלוכה, נדמה שהרצף ימשיך עם ההשקה של ספרו החדש של הארי בעוד כשבוע.

לקראת צאת הספר, ששמו הוא Spare בהשראת מקומו המשני של הנסיך בשושלת המלוכה ביחס לאחיו, הארי ישב לריאיון אינטימי. הריאיון עתיד לעלות ב-8 לינואר, מספר ימים לפני שהספר יושק באופן רשמי אך הטריילר כבר נמצא בידינו. אחד הציטוטים העיקריים מעביר שהנסיך רוצה לחדש את מערכת היחסים עם אביו ואחיו.
לכך הוסיף שהוא רוצה להיות חלק ממשפחה ולא חלק ממסד. עם זאת, הנסיך מבהיר שהמשפחה לא מראה סימנים של התפייסות ואכן פורסם לאחרונה שהמלך לעתיד, ויליאם, בחר לנתק כל קשר מאחיו. כמובן שנמתין עד שהריאיון המלא יעלה על מנת להסיק מסקנות אך ניתן להבין שאולי בריאיון יעלו פרטים חדשים שטרם נחשפו במסגרת הסדרה.
בצל היחסים העגומים בין הארי למשפחת המלוכה, בימים האחרונים עולים דיווחים על אפשרות להיריון רביעי של קייט מידלטון, אשר כזכור סבלה מאד בהריונות האחרונים שלה בעקבות תסמונת שגורמת להקאה מתמשכת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכר את המשפחה שלו בשביל כושית (ל"ת)
    אתי 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מכר את ...
    חני 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל אולי נכון, אבל המילה כושית לא במקום, כולנו בני אדם, אף אחד לא קובע: איך והיכן יוולד
    סגור