מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: זו הסדרה ששברה שיא

נטפליקס ממשיכה לרשום הצלחה בגזרת הסדרות, עם עוד סדרת מקור שרושמת נתון חסר תקדים. עם זאת, "אפקט הקץ'-אפ" נחלש מאוד
יאיר מור |  1
נטפליקס (צילום Istock)
"אמילי בפריז", הסדרה הצרפתית הפופולארית של ענקית הסטרימינג, חזרה בשבוע שעבר לעונה שלישית, ושברה את השיא של עצמה מהעונה הקודמת כאשר רשמה בסוף השבוע הראשון שלה בשירות כמעט 118 מיליון שעות צפייה – נתון גבוה בכ-10 מיליון מזה של סוף השבוע הראשון של העונה הראשונה. עם זאת, הנתון הזה הביא אותה רק למקום השני ברשימת הסדרות הנצפות בעולם, אם כי בישראל היא במקום הראשון – אחרי הלהיט ההיסטרי "ונסדיי", שבישראל מסתפק במקום השלישי.
במקום השלישי בעולם, והשני בישראל, סדרת הריגול "הרכש החדש"; במקום הרביעי בעולם והשישי בישראל עונתה השנייה של "בורדרלנד"; ובמקום החמישי בעולם והרביעי בישראל המיני-סדרה המדוברת ושוברת השיאים "הארי ומייגן".
בחמישייה השנייה בעולם אפשר למצוא את העונה הראשונה של "סוניק פריים", שבישראל נמצא מקום אחד נמוך יותר מאשר בעולם; עונתה הראשונה של "בורדרלנד"; הדרמה הקוריאנית "Reborn Rich"; עונה 4 של הריאליטי "חם, לוהט, רותח!", שבישראל מדורג חמישי; ו"The Unbroken Voice" שסוגרת את העשירייה העולמית, ואינה זמינה אצלנו.
שלוש סדרות שנכנסו לעשירייה הישראלית ולא לזו העולמית הן עונתה השנייה של "פיירפליי ליין", שצנחה למקום ה-14 בעולם; עונה 2 של "אמילי בפריז", שבעולם נמצאת מעט מתחת למקום ה-20; והעונה החמישית של "הכתר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה פאודה עונה 4? (ל"ת)
    רוני 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור