בעולם

מאסק וטראמפ שוחחו: בצל מתקפת הסייבר - זה מה שאמר המועמד הרפובליקני

בעליה של הרשת החברתית X התחיל את המפגש באיחור של 40 דקות, לטענתו בשל תקיפת DDOS. בראיון הנשיא לשעבר העלה חששות בנוגע לכיפת ברזל בצל האפשרות לתגובה איראנית. עוד לעג למצביעים יהודים למפלגה הדמוקרטית. וגם: זאת התגובה של האריס
מערכת ice | 
אילון מאסק, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
אתמול (שני) הודיע אילון מאסק, בעליה של הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר), כי הוא מתכוון לקיים שיחה קולית עם המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית. השיחה התקיימה באמצעות שירות שמציעה הרשת החברתית הנקרא "ספייס" (Space) המאפשר לקיים שיחה קולית חייה עם משתמש נוסף שזמינה להאזנת המשתמשים ב-X. במהלך השיחה ציין כי הוא חושש שבמקרה של מתקפה נרחבת על ישראל כיפת ברזל לא תוכל להתמודד עם העומס. 
 
טראמפ התייחס למצביעים יהודים שבוחרים להצביע למפלגה הדמוקרטית ואמר כי הם צריכים "לבדוק את הראש שלהם". עוד אמר כי על הקמפיין שלו מתקיימת מתקפה מאורגנת של האקרים מאיראן. גם השיחה בין השניים לא התחילה כמתוכנן ונפגעה ממתקפות סייבר. אחרי זמן תחילת השיחה מאסק הודיע כי מתקיימת מתקפת DDOS על הרשת החברתית שמונעת את תחילת הראיון. "במקרה הגרוע ביותר נתחיל עם מספר קטן יותר של מקשיבים חיים ונפרסם את ההקלטה מאוחר יותר", אמר מאסק. 
 
השיחה התחילה 40 דקות מאוחר יותר מהצפוי. רבים שמו לב לדמיון לראיון קודם עם המושל הרפובליקני של פלורידה, רון דה-סנטיס, באמצעות הרשת החברתית X. גם הראיון הזה התחיל עם קשיים טכניים ניכרים, אך במקרה זה טראמפ לעגל לדה-סנטיס וטען כי הקמפיין שלו הולך להיות "אסון". 

 

טראמפ הורחק מהרשת החברתית טוויטר, לפני שאילון מאסק הפך לבעליה, ובעקבות כך היה ממקימיה של רשת חברתית מתחרה בשם "תרות' סושיאל" (Truth Social). לאחר שקנה את הפלטפורמה מאסק החזיר את גישתו של טראמפ לרשת החברתית,אך טראמפ המשיך להיות פעיל בעיקר ברשת המתחרה שהקים. הקמפיין של האריס מחזיק גם הוא חשבון ברשת החברתית האלטרנטיבית והדהד, בעקבות הראיון שהשתבש, את דבריו הקודמים של המועמד הרפובליקני לנשיאות על דה-סנטיס על מנת ללעוג לו. 
היום בבוקר פרסם אילון מאסק בחשבון ה-X שלו, לאחר הראיון והתגובות אליו, כי הוא מזמין גם את קמלה האריס לקיים עמו ראיון דומה. בתגובה הגולשים הביעו סקפטיות בנוגע לאפשרות שסגנית הנשיא המכהנת תצטרף לשיחה שכזאת. הקמפיין של האריס לא הגיב עדיין להזמנה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה