בעולם

בצל המשבר: לופטהנזה הפסיקה את הטיסות לאיראן

חברת התעופה הלאומית של גרמניה הודיעה על הפסקת הטיסות שלה לאיראן וממנה עד היום: "הבטיחות של האורחים ואנשי הצוות שלנו עומדת בראש סדר העדיפויות של לופטהנזה"
מערכת ice | 
לופטהנזה (צילום Nati Shohat/FLASH90)
בעקבות המתיחות במזרח התיכון, חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיעה אתמול (רביעי) על השעיית הטיסות לאיראן עד להיום. בהודעת החברה נכתב: "אנחנו מנטרים באופן מתמיד את המצב במזרח התיכון ונמצאים בקשר צמוד עם הרשויות. הבטיחות של האורחים ואנשי הצוות שלנו עומדת בראש סדר העדיפויות של לופטהנזה".
 
בזמן שישראל נערכת למתקפת תגמול איראנית על חיסול מפקד כוח קודס בלבנון ובסוריה, מוחמד רזא זאהדי, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, הצהיר אתמול (רביעי) במסיבת עיתונאים שעשה עם נשיא יפן כי ארצות הברית מחויבת לביטחון ישראל נגד האיומים האיראניים.
ביידן אמר: "האיראנים מאיימים לפתוח במתקפה משמעותית נגד ישראל. כפי שאמרתי לראש הממשלה בנימין נתניהו, המחויבות שלנו לביטחון ישראל נגד האיומים הללו מאיראן ושלוחותיה - עשויה מחיפוי ברזל". ביידן חזר על עצמו והדגיש: "הרשו לי לומר זאת שוב - חיפוי ברזל. נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להגן על ביטחון ישראל".
אל ג'זירה דיווחה אתמול על גורם אמריקני שאמר להם כי: "ארצות הברית לא פוסלת פעולת תגמול משותפת עם ישראל במקרה של תקיפת תגמול איראנית." הגורם הוסיף כי: "ארצות הברית תסייע להגנה על ישראל אם היא תותקף ועשויה ליירט טילים או כטב"מים שישוגרו לעברה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה