רכילות עסקית

חטיבת הבנקאות הפרטית של HSBC חוגגת עם אורחים מרחבי הגלובוס

אורן בן ישי, מנהל הפעילות הגלובלית של ישראל בבנקאות הפרטית של HSBC, ציין באירוע כי "בתקופה כה מאתגרת בשווקים אנו שמחים שלקוחות הבנקאות הפרטית הישראלים שפועלים ממרכזים השונים בעולם, ממשיכים להאמין בשירות האישי ובפתרונות ניהול ההון שלנו"
מערכת ice | 
אנאבל ספרינג ואורן בן ישי (צילום אלירן אביטל)
אירוע הלקוחות השנתי של חטיבת הבנקאות הפרטית ב- HSBC בניהולו של אורן בן ישי, מנהל הפעילות הגלובלית של ישראל בבנקאות הפרטית של HSBC, התקיים במלון קרלטון ת"א. בין האורחים שהגיעו לפגוש את אנאבל ספרינג, מנכ"לית הבנקאות הפרטית הגלובלית, שהגיעה במיוחד לארץ להשתתף באירוע, הגיעו אנשי עסקים מכל רחבי הגלובוס, ביניהם גם איש העסקים סילבן אדמס, ששיתף את הנוכחים במסע מעורר ההשראה שלו לחיזוק מעמדה החיובי של ישראל בעולם דרך אירועי ספורט ותרבות ופרויקטי חינוך ורפואה בישראל.
אורן בן ישי, מנהל הפעילות הגלובלית של ישראל בבנקאות הפרטית של HSBC, ציין באירוע כי "בתקופה כה מאתגרת בשווקים אנו שמחים שלקוחות הבנקאות הפרטית הישראלים שפועלים ממרכזים השונים בעולם, ממשיכים להאמין בשירות האישי ובפתרונות ניהול ההון שלנו".
ג'נט הנרי, הכלכלנית הגלובלית הראשית של HSBC, שהגיעה אף היא לישראל, שיתפה את הנוכחים בתחזיות הבנק לשווקים ותחומי ההשקעה החמים. לסיום, נהנו האורחים מהופעה של המנטליסט הישראלי המצליח בעולם ליאור סושרד, שלהפתעת הקהל הצליח לחשוף מספר פרטים שהשאירו את הקהל פעור פה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה