השוק

הבנקים מאמינים בטדי שגיא: ההסכם ששווה חצי מיליארד דולר

הסכם חוב חדש ל-Kape בהיקף של 500 מיליון דולר, כאשר HSBC  וקרדיט סוויס יצטרפו לסינדיקט הקיים של הבנקים המממנים, ביניהם: ברקליס, סיטי, בנק לאומי, BNP Paribas, בנק אוף אירלנד וסיטיזנס, Kape תחסוך עלויות מימון והפחתת חוב בהיקף של 28 מיליון דולר,  שתתמקד בצמיחה ובהתרחבות עסקית
מערכת ice | 
טדי שגיא (צילום יחצ, shutterstock)
חברת הפרטיות והאבטחה ברשת Kape של טדי שגיא, הנסחרת בבורסה בלונדון לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר – הודיעה היום כי חתמה על הסכם חוב בנקאי חדש בהיקף של עד 500 מיליון דולר מסינדיקט הבנקים הקיים שלה - בנק אוף אירלנד, ברקליס, סיטיזנס בנק, BNP Paribas, Citi Commercial Bank ובנק לאומי – לצד שני בנקים חדשים שהצטרפו להסכם - HSBC וקרדיט סוויס.
בעקבות הסכם החוב החדש, המחליף את החוב הנוכחי, Kape תבצע הפחתת חוב מיידית בהיקף של כ-20 מיליון דולר ותחסוך בעלויות מימון בהיקף של 8 מיליון דולר. סך החיסכון – 28 מיליון דולר. החלפת חוב קצר מועד בחוב ארוך הטווח יאפשר לחברה להתמקד בצמיחה ובהתרחבות עסקית.

הסכם החוב החדש כולל מסגרת מובטחת בכירה של 275 מיליון דולר, מסגרת אשראי מתגלגלת בהיקף של 150 מיליון דולר ומסגרת לא מחויבת בהיקף של 75 מיליון דולר. מסגרות החוב החדשות הינן לפרק זמן של ארבע שנים, כאשר המימון עצמו צפוי להתבצע השבוע והחברה צפויה להגיע עד סוף השנה לרמת מינוף נמוכה של פחות מפעם אחת הרווח התפעולי לפני פחת והפחתות (EBITDA).
המהלך יאפשר ל-Kape להמשיך ולהתמקד בקידום תוכניות הצמיחה ארוכות הטווח של החברה, וכן לפרוע מוקדם מהצפוי ובהנחה את התמורה הנדחית עבור רכישת ExpressVPN העומדת על 345 מיליון דולר.
לדברי עודד בסקינד, סמנכ"ל הכספים של Kape, "אנו שמחים על הבעת התמיכה מהשותפים הקיימים שלנו - כמו גם מהבנקים החדשים שהצטרפו לסינדיקט; זוהי הבעת אמון חזקה בחברה, במודל העסקי ובצמיחה של Kape. המהלך החשוב יעניק לנו מימון ארוך טווח, ויכולת להתמקד ביישום תוכניות הצמיחה שלנו ולהשקיע בהתרחבות העסקית של החברה".
בספטמבר האחרון השלימה Kape גיוס הון בהיקף של 220 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים והן מבעל השליטה. החברה אישררה את תחזיותיה לשנה כולה: הכנסות של 610-624 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 166-172 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה