רכילות עסקית

קים קרדשיאן מפחדת מקניה ווסט? הסיבה ששכרה מאבטחים נוספים לילדים

אחרי שקניה ווסט פרסם את השם של בית הספר אליו הולכים ילדיו, קים קרדשיאן לא מבזבזת זמן ושוכרת צוות אבטחה חדש, על מנת שיגן על הילדים במידה ומישהו זר ינסה להגיע אליהם
מערכת ice |  1
קניה ווסט וקים קרדישאן (צילום צילום מסך)
לאור המצב הנפשי והפעולות הרדיקליות של קניה ווסט לאחרונה, נדמה שלגרושתו קים קרדשיאן נמאס מהסיכון הרב שבו הוא מעמיד את ארבעת ילדיהם המשותפים וזאת לאחר שפרסם את שמו של בית הספר הפרטי בו הם לומדים. 
לאחר ששם בית הספר פורסם, וכבר נמחק לאור העובדה שווסט נחסם על ידי אינסטגרם בצעד דרמטי, מסתמן כי קים שכרה צוות אבטחה נוסף עבור ארבעת ילדיה על מנת שילווה אותם לבית הספר. יחד עם זאת, הובהר כי מטרת צוות האבטחה הוא לא להגן על הילדים מאביהם, אלא להגן עליהם מאנשים שאולי הספיקו לראות את שם בית הספר ולכן יגיעו למקום בכדיי להתקרב לילדים.
כזכור, בחודשים האחרונים ווסט הודיע על הקמת בית ספר למוזיקה הנושא את שם אמו, 'דונדה אקדמי', ומסתבר כי אף דרש שילדיו ילכו לשם. יתרה מזאת, דווח כי בני הזוג לשעבר נמצאים בהסכמות בנושא וכי הילדים עתידים להגיע לבית הספר החדש מספר פעמים בשבוע, לאחר שעות הלימודים הרגילות. ווסט אף פרסם התכתבות בינו לבין קים שגם היא כבר נמחקה.
המידע הזה סותר מעט את רצף הביטויים של ווסט לאחרונה, ביניהם ציין בריאיון כי הוא נגד שימתם ילדי הסלבס בבתי ספר פרטיים וכי העובדה שילדיו הולכים לבית ספר כזה הוא דבר זמני בלבד היות והוא לא מוכן להתפשר בנושא.
כמו כן, כזכור בשבועות האחרונים ווסט יצא כנגד עורכת מגזין 'ווג' שביקרה אותו ואף פרסם שורת פוסטים עם מסרים אנטישמיים שהכעיסו לא מעט אנשים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה את צריכה להרגיש מאוימת? תתבעי אותו וזהו! (ל"ת)
    אלמוני 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור