רכילות עסקית

כך חגגה מטרו מוטור 40 שנה להקמתה

מטרו מוטור מציינת 40 שנה להקמת החברה, חגגה באירוע מרשים בהשתתפות עובדי החברה ובכיריה. ומי הזמר שהופיע?
מערכת ice | 
גדי אבירם ותומר קומרוב (צילום רמי סיני)
מטרו מוטור, יבואנית דו גלגלי ורכבים לתרבות הפנאי הגדולה בישראל, מציינת 40 שנה להקמתה באירוע גדול ומרשים בהשתתפות עובדי החברה ובכיריה. האירוע, שנערך באולם אירועים באבן יהודה, כלל הופעה מרשימה של הזמר חנן בן ארי.
עוד במהלכו התקיימה ארוחת ערב משותפת, הוענקו אותות הוקרה לעובדים מצטיינים והתקיים טקס הוקרה לעובדי החברה הוותיקים המועסקים למעלה מ-20 שנה. מבין בכירי החברה שהגיעו לחגוג עם העובדים נמנו היו"ר גדי אבירם ומנכ"ל החברה תומר קומרוב. 

מטרו, מהיבואניות הוותיקות בשוק התחבורה הישראלי, פועלת בתחום משנת 1981. החברה מייבאת דגמי אופנועים וקטנועים מהמובילים בענף כגון ימאהה, קוואסאקי וסאן-יאנג, כמו גם טרקטורונים, רכבי SBS, רכבים תפעוליים, אופנועי ים וסירות.
בשנים האחרונות החברה פועלת להרחיב את פעילותה העסקית ומתרחבת לשוק הרכב החשמלי, מטרו פתחה את חטיבת "מטרו אלקטריק" שמרכזת את פעילות הרכב החשמלי של הקבוצה, ומשווקת בין היתר, את מותג האופנועים החשמליים zero. החברה חתמה בנוסף על הסכמים על זיכיון ליבוא מותג הרכב החשמלי היוקרתי האמריקאי קארמה וזיכיון נוסף של מותג הרכב החשמלי של חברת ליפ מוטור, מהצומחות בסין, ששיווק דגמיה בישראל יחל לקראת סוף השנה.  
 
תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "כבר ארבעה עשורים שמטרו מוטור גאה להוביל את שוק הרכבים הדו גלגליים ורכבי הפנאי בישראל, ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבור קהל לקוחותיה. החברה שואפת באופן תמידי להתפתח ולהרחיב את תחום פעילותה, השנה החברה תבצע דריסת רגל בשוק הרכבים החשמליים, כאשר המטרה הינה להיות שחקן דומיננטי בתחום זה, כפי שאנו עושים בענפים אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה