רכילות עסקית

זו המחווה המרגשת של לניאדו ושטראוכלר לבית"ר ירושלים

אחרי אירוע האלימות שקרה במשחק של בית"ר ירושלים בו אוהדי הקבוצה המזוהים עם ארגון לה פמיליה הכו את אוהדת הקבוצה, משרד יחסי הציבור יצא במחווה מרגשת לקבוצה. שטראוכלר: "מתוך כבוד לנשים בפרט ולספורט בכלל"
מערכת ice | 
אסף לניאדו ונדב שטראוכלר (צילום אור כהן)
מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים הודיע היום (חמישי) כי "לניאדו שטראוכלר אסטרטגיה תקשורת ויחסי ציבור" יהיה מעתה הספונסר הראשי של קבוצת הנשים של המועדון.
משרד היעוץ התקשורתי החליט להשתלב כחלק ממשפחת הספונסרים של המועדון ולקח חסות על אחד מהפרויקטים הצומחים של המועדון. לוגו החברה יתנוסס מעתה בקידמת החולצה.
מנכ"ל המועדון, מוני ברוש אמר לאחר החתימה: "קבוצת הנשים של בית״ר השתלבה מאז הקמתה בצורה יוצאת מן הכלל במועדון, ומאפיינת את כל מה שאנחנו רוצים לראות – שילוב של קהילתיות, ערכים וספורט. אני מודה לאסף ונדב, אוהד הקבוצה שגם נכח ביציע במשחק האחרון בבלומפילד, על התרומה החשובה לפיתוח קבוצת הנשים ומזמין גופים נוספים להגיע ולהצטרף לפרויקטים המופלאים שמתקיימים במועדון".
נדב שטראוכלר, מנכ״ל-שותף לניאדו-שטראוכלר אמר: "אירועי הימים האחרונים מחייבים כל אוהב ספורט, ובפרט כל אוהד בית״ר לעשות מעשה ולתמוך. כל אחד בדרכו. פרויקט קבוצת הנשים של בית״ר מהווה דוגמא ומופת לערכי בית״ר, אלה שמרבית אוהדי הקבוצה מתחברים אליהם ומצאנו לנכון, דווקא בעת הנוכחית, לקחת על עצמנו את הפרויקט המיוחד הזה שיש בו קהילתיות, ערכים, חתירה למצוינות, והרבה לב של שחקניות נשמה. יאללה בית״ר – גם בכדורגל נשים".
לאחר מכן, שטראוכלר כתב פוסט מרגש כי מדובר ב"תגובה ציונית הולמת". לטענתו מדובר במחווה "בעקבות אירועי בלומפילד במסגרתם קבוצת ׳אוהדים׳ הכו אישה וחיילים - חברים ליציע, רק כי ׳העזו׳ לעודד שחקן מוסלמי - החלטנו אסף לניאדו שותפי ואני להרים את הכפפה ולעשות מעשה".
שטראוכלר המשיך: "לפני כשלוש שנים החליט מועדון בית״ר ירושלים על הקמת קבוצת נשים שתייצג נאמנה את ערכי בית״ר ותתמודד בליגת הנשים המקצוענית. בשנים שחלפו העמיד המועדון קבוצת כדורגל נהדרת, מרגשת, מעוררת השראה - יוּניקורן בּאוּרסוּל, בה משחקות בליגת המשנה אחת לצד השנייה המגיעות משכונות ירושלים השונות ומחוץ לעיר, בנות צעירות שנמצאות בתחילת דרכן הספורטיבית לצד אמהות לילדים עם וותק וניסיון חיים, חלוצה מוסלמית שמשחקת בגאווה רבה עם מנורה על החולצה לצד קשרית חרדית שמשחקת עם חצאית ארוכה בצהוב-שחור.
זה סיפור בית״רי מלא הוד והדר ובעיני הוא חלק אינטגרלי מהמועדון - מהעבר, ובעיקר מהעתיד שלו. כמשרד שמאמין בשילוביות, בהרמוניה ובלתת את הלב והנשמה בכל יום על המגרש - לכבוד הוא לנו, דווקא בעת הנוכחית, לפרוס את חסותנו על נשות הכדורגל מהקבוצה של המדינה. לניאדו שטראוכלר תקשורת ויחסי ציבור יהיו החל מהיום נותן החסות הראשית של קבוצת הנשים במועדון בית״ר ירושלים. מתוך אהבה למשחק. מתוך כבוד לנשים בפרט ולספורט בכלל. ומתוך אהבה אמיתית לבית״ר ולערכיה. יאללה בית״ר!"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה