השוק

אורביט בעסקה מסקרנת: זה המחיר בו תמכור מערכות לניהול שמע

אורביט טכנולוג'יס מדווחת על קבלת הזמנה נוספת לשדרוג מערכות לניהול שמע מסוג ADAS במטוסי 135-KC של חיל האוויר האמריקאי בהיקף של כ- 3 מיליון דולר, הזמנה זו מגיעה בהמשך לזכייה בהסכם לאספקת שירות למערכות תקשורת ושדרוג יחידות הפעלה במערך מטוסי KC-135
מערכת ice | 
מטוס קרב אמריקני (צילום CNBC יוטיוב)
אורביט טכנולוג'יס, מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית, הודיעה היום על קבלת הזמנה נוספת לשדרוג מערכות לניהול שמע מסוג ADAS במטוסי 135-KC של חיל האוויר האמריקאי בהיקף של כ – 3 מיליון דולר.
הזמנה זו נתקבלה בהמשך לזכייה בהסכם המסגרת לאספקת שירות למערכות תקשורת הפנים ושדרוג יחידות ההפעלה במערך מטוסי ה 135-KC של חיל האוויר האמריקאי. כאשר ממועד החתימה על ההסכם, חיל האוויר האמריקאי מימש כ- 17.6  מיליון דולר מסך הסכם המסגרת. יתרת הסכם המסגרת עומדת על כ- 13.5 מיליון דולר.
דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, מסר: "אנו גאים על הזמנת המשך נוספת לשדרוג מערכות לניהול שמע למטוסי KC-135 של חיל האוויר האמריקאי. אמינות מערכות השמע של אורביט יחד עם ביצועים מעולים, מביאים לקוחות יוקרתיים ומרכזיים, כדוגמת חיל האוויר האמריקאי ומשרד הביטחון, לשדרג את מערכות השמע הקיימות בדור מתקדם יותר עם טכנולוגיות שפותחו באורביט. הזמנה זו מתווספת למספר הזמנות בהיקף משמעותי עליהן דיווחה החברה לאחרונה ואנו מעריכים שהמומנטום החיובי ימשיך גם ברבעונים הבאים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה