השוק

בעקבות המלחמה בישראל: אחת ההנפקות הגדולות ביותר באירופה נדחית

מלחמת חרבות ברזל, ממשיכה להשפיע על השוק העולמי וכעת, על הרקע המלחמה, ענקית ההשקעות הפרטית CVC, הודיעה כי תדחה בשנית את ההנפקתה בבורסה
מערכת ice | 
כלכלה (צילום אילוסטרציה AI)
ענקית קרנות ההשקעה הפרטית האירופית CVC, שרק בשנה שעברה החליטה לדחות את הנפקתה הראשונה לציבור בשל המלחמה בין רוסיה לאוקראינה הודיעה שוב דוחה אותה הפעם על רקע חוסר ודאות בשווקים כתוצאה מהמלחמה בין ישראל לחמאס.
CVC, נחשבת לאחת מחברות ההשקעה הפרטית הגדולות באירופה ומתחרה של ענקיות השקעה פרטית כמו בלקסטון ואפולו גלובל, וכעת היא החליטה לדחות את הנפקתה בבורסת אמסטרדם שהייתה מתוכננת בימים אלו.
אי-ודאות שנוצרה בשל המלחמה באוקראינה הורגשה בשנית כתוצאה מהמלחמה במזרח התיכון. בנוסף לתוצאות כספיות מאכזבות של מתחרותיה שנסחרות בבורסה כמו בלקסטון ו-EQT וגם חששות בנוגע לחוסנה של הכלכלה ככלל, כולם תרמו להחלטה לדחות את ה-IPO, אמרו מקורות לפייננשל טיימס.
הנפקת CVC, לא תתבצע לפני 2024, אמרו גורמים לעיתון וול סטריט ג'ורנל. ההנפקצה הראשונית של CVC צפויה להיות אחת ההנפקות הראשונות הגדולות ביותר באירופה, והיא אף צפויה להמריץ את שוק ה-IPO האירופי המנומנם.
CVC, שמנהלת נכסים בהיקף של 170 מיליארד דולר, נערכת כבר כשנתיים להפוך מחברה פרטית לבורסאית, כמו לא מעט ממתחרותיה. החברה כבר דחתה קודם לכן את ה-IPO המתוכנן לאחר פלישת רוסיה לאוקראינה בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה