השוק

רשות שוק ההון חוטפת: "בעת הזו, מצפים לגמישות ורגישות"

לאחר שהשיבה בשלילה לבקשת לשכת סוכני הביטוח לדחיית רפורמת הבריאות לתחילת 2024, הנשיא שלמה אייזיק שיגר מכתב שני: "לא מעט חברי לשכה הם בשטחי עימות, הם ועובדיהם כלל אינם מתפקדים". לדבריו, למעט איילון, הכשרה וכלל ביטוח אף חברה לא החלה לשווק מוצרי בריאות חדשים 
מערכת ice | 
צילום pixabay, פלאש 90/ חיים גולדברג
על רקע מלחמת חרבות ברזל שנכנסה ליומה ה-16, רשות שוק ההון השיבה בשלילה לבקשת לשכת סוכני הביטוח לדחיית רפורמת הבריאות לתחילת שנת 2024. לאור תשובתה, העביר נשיא לשכת סוכני הביטוח שלמה אייזיק הבוקר (ראשון) מכתב נוסף לרשות ובו בקשה לשקול שוב את תשובתם, תוך התחשבות במציאות שמחייבת לדבריו את דחיית הרפורמה.
במכתב הערעור ששיגר לרשות שוק ההון, הנושא את הכותרת "רפורמת הבריאות – בחינה מחודשת לאור מצב מלחמה", פירט אייזיק את סיבותיו לדחייה של מהלכי הרפורמה על אף תשובתה השלילית של הרשות. "למעט החברות: איילון, הכשרה ביטוח וכלל ביטוח, לא ידוע לנו על חברות נוספות שהחלו בשיווק מוצרי בריאות חדשים", כתב אייזיק.
"כל זה מתלווה לסיטואציה המלחמתית בה אנו נמצאים. אנחנו מצפים מרשות שוק ההון, דווקא בעת הזו, לגילוי גמישות ורגישות. לא מעט חברות וחברי לשכה הינם בשטחי העימות והם ועובדיהם כלל אינם מתפקדים, בחלקם נשארו אף ללא בתים – מצרף לעיונכם פניה מיני רבות אשר הגיעו אלי מחברי הלשכה. אני מאוד מבקש שתשקלו את עמדתכם מחדש", סיכם אייזיק את מכתבו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה