השוק

טונדו סמארט מציגה שיתוף פעולה בתחום הסיביים האופטיים

נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אחת מחברות הסיבים האופטיים המובילות בארה"ב הפונה לשוק של 150 מיליארד דולר בשנה. במסגרת ההסכם, חברת הסיבים תשווק את פתרונות טונדו ללקוחותיה הקיימים במטרה להטמיע את הפתרונות של טונדו כתשתית חכמה

מערכת ice | 
הסכם (צילום vecteezy, freepik)
טונדו סמארט העוסקת בפיתוח וייצור פתרונות לניהול ושליטה בתשתיות חכמות במרחב הציבורי, על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת מדווחת על האצת המסחור של פתרונותיה בשוק האמריקאי עם חתימה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עסקי עם אחת מחברות הסיבים האופטיים המובילות בארה״ב.
על פי ההסכם, חברת הסיבים תשווק את פתרונותיה של טונדו ללקוחותיה הקיימים של חברת הסיבים תמורת עמלה מההכנסות. לפי פרסומיה, היא פועלת כיום במעל 50 ערים ברחבי ארצות הברית ובשוק של 150 מיליארד דולר לרבות מול רשויות וגופים ממשלתיים בארצות הברית.
למיטב ידיעת החברה, חברת הסיבים צפויה להתרחב בפעילותה לעשרות ערים נוספות בטווח הנראה לעין. ההסכם הינו לתקופה של חמש שנים עם התחדשות אוטומטית לתקופות של חמש שנים נוספות כל אחת.
גיא סעדי, מנכ"ל וממייסדי טונדו סמארט מסר: "אנו חוברים לגוף מסחרי מוביל, מוכר ודומיננטי בארה"ב במטרה לייצר הכנסות ותזרים מזומנים נוסף ומשמעותי בשוק האמריקאי. לחברת הסיבים עשרות לקוחות קיימים להם ניתן לשווק באופן מיידי את הפתרונות שלנו, וכן אופק צמיחה משמעותי למספר רב של ערים נוספות. אנו רואים בהסכם הוכחה נוספת לביקוש ולפוטנציאל הרב ולפתרונות של טונדו והזדמנות לבסס את המעמד הבינלאומי שלנו.
כמו כן, אנו סבורים כי קיימות יכולות סינרגטיות רבות, טכנולוגיות ועסקיות, בין פעילות חברת הסיבים ופעילותנו, אשר עשויות לאפשר פיתוח מוצרים ושירותים משותפים בעתיד, וכך להוביל לשיתופי פעולה נוספים, עסקיים וטכנולוגיים. אנו מצפים להמשיך ולדווח על ההתקדמות החשובה בשוק האמריקאי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה